ja......

hallåja! :D

Har ju varit mest osocial via bloggen nu har jag fått höra.. så jag får väl ta och sammafatta veckan :p

minns dock inte vad jag gjort under alla dagar.. haha :p men jag har varit på grilltajm hos svärfar, kollat lägenhet med robin <3 och lite annat :D

i torsdags var vi ute hos svärfar.. igen! :p grillade och hade allmänt mys.. spelade kubb o allt vad vi gjorde :)
hade en riktigt mysig kväll. :)

Sen i fredags begav jag mig till frissan vid halv 12..klipptes och gjorde en håruppsättningen.
SÅ JÄÄÄÄVLA FINT! :) & det var jag ju inte ensam om att tycka.. höhö, ibland får man skryta lite ;) take it or leave it ^^

satt iallafall hos frissan i 3 timmar nästan.. :p men som tur så var de denice som klippte mig, tack gumman! :)
blev jättenöjd.

Vid 3 tiden åkte jag, mamma och pappa in till stan för att hämta upp min balklänning jag köpt till kvällen :)
sen körde dom mig hem till robin.

vid halv 6 tiden kommer svärfar i hans överheta mustang och hämtar oss.. körde dock inte öppet till balen imed mitt älskade hår. hihi! men den sista biten inför allt folk var de ju öppet som gällde.. SÅKLART! :D

Kvällen blev allt annat än vad man hade tänkt sig.. hade så jäkla kul tillsammans med robin <3 & hela hans klass. :)

tog foton hos fotografen som även var där för kvällen.. ooh, längtar tills dem kommer hemskickade så man får se dem :)

sen blev det en massa andra foton som också blev tagna av allt&alla.. men det e så det ska va! :D hihi.

Tack allihop för den kvällen, var verkligen en kväll som man aldrig kommer glömma! :D

Vid 1 tiden när allting tog sitt slut kom svärmor och hämtade oss.. lagom slitna och lagom runda om fossingarna?
Iallafall vissa.. hihi :D men vafan, får ju ta en för laget ^^

& i lördags.. vaknade man vid 10 tiden.. pissseväder =/ gick upp och käkade GOD frulle med robin, svärmor och agim. :) nice.

duschade och gjorde oss iordning sen kom micke&my också och sedan begav vi oss till bröllopet :)
( robins morbror skulle gifta sig )

vart en superfin vigsel.. svärmor satt ju o grät t.om :p haha, sweeet.

sedan vid 4 tiden vart de över i kyrkan och vi begav oss till " efterfesten " eller vad man ska säga.. :p
även denna kvällen blev lyckad. :) dansade, drack och åt gott. hihi.

Vid 1 tiden var alla rätt trötta o så, så vi begav oss hemåt.. vissa däckade ju i bilen... ? naw, lilla micke dåå.

& igår så vaknade vi vid 11 tiden.. gjorde vid oss fort som attan och sen åkte vi in till Malmö och kollade på en lägenhet vid Eriksfält.

lägenheten var ju den bästa man kunde tänka sig.. liten dock, men överfin! :D
så vi får se vad som händer angående den.. hihi ;)

sen körde robin mig hem.. var ju hans som körde bilen.. ah, jag måste erkänna att jag e faktiskt impad att han var så duktig på att köra. :) hihi.

sen under dagen gjorde jag inte speciellt mycket.. solade o lite sånt, myyyys! :) & umgicks med mina underbara systerbarn.

på kvällen hade jag och min syster Malin filmvkväll.. niiice! :) såg ngn film som heter Capricciosa
den var faktiskt bra.. :)

Och nu sitter jag här idag.. ska snart in i duschen och sedan är det dags för jobb. jobbar ju bara i 1 timme idag.. och det är ju inte det jobbigaste jobbet om vi säger så. :p haha! :D

sen blirre kinamat med robin och malin ikväll.. muuuums! :) hihi. ha det bra! pooss.

& jag älskar min familj, ni är fan det bästa som finns!! <3
mamma, pappa, malin, therese och barnen.


image69

Kommentarer
Postat av: TESS

eehhh jahaa!!! o va fan får inte jag kinamat för då!!?????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback