helgen o lite sånt..

tjoho :D

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen.. dåligt, jag vet. men vafan, tiden bara rinner iväg ju.. :p

I Fredags tog jag de lugnt hela dagen.. & på kvällen åkte jag, malin och richard ut till sunnanå till Caroline ( Glenns syster ) som fyllde 25. :)

Vart trevligt.. under kvällen hände en jäkla massa.. dåliga som bra saker.
som fortfarande sitter i?

Vid 10 - halv 11 tiden körde vi iväg till Löddeköpinge.
Åkte in till Max och hämtade Robin som jobbade.

Firade ju ett halvår i Fredags.. grattis hunny. <3

& på lördagen.. åkte robin och jobbade sedan åkte jag in till stan och mötte mamma.
gick en runda i stan och sedan hitta jag ett par jättefina skor som jag ska på mig när jag ska följa med som Robins date på fredag ^^

Efter vi handlat o så, körde vi hem.. sen chillade jag och såg lite o.c :) niice.
sedan åkte jag till löddeköpinge igen ^^ :) chillade lite o så, sedan kom robin hem ifrån jobb.

Sen umgicks vi lite.. cyklade en runda i Löddeköpinge med.. så sjukt mysigt väder.. äntligen ärre tillbax! :D hihi.

Och sen när svärmor kom hem så såg vi på Eurovisionfestivalen... mindre sagt pinsamt? hm ja!
var fan har all schlager tagit vägen känner jag?! my good!

ajja.....

& i söndags.. vaknade jag upp en fucking zombie vafan :p haha.
robin stack iväg och jobbade och sen åkte jag hem.. bytte om och duschade typ. :)

& sedan körde min svåger mig till löddeköpinge och sedan käkade dom på Max.. medans robin jobbade färdigt. ^^

Efter det, åkte vi hem till robin.. han duschade snabbt som attan och sen så körde richard oss hem till robins pappa.

Käkade middag med robins småsyskon, hans far, hans syster och hans bror och hans flickvän :)
Spelade fotboll och spelade lubb under kvällens gång med.. lite dåliga förlorare vissa gånger kanske? ;) haha!

& micke, tvätta ditt rövhål förfan!!!!! stackars my........... :p

Åkte hem vid 11 tiden.. däckade rätt snabbt när vi kom hem hehe! :p

Sen imorse, fick man frukost på sängen.. SÅKLART! :D Ja ni vet.. har man en bra pojkvän ellor? :D höhö.

& sen vid 9 tiden, tog jag bussen in till stan och mötte upp syrran&caroline som sedan gjorde mig sällskap medans jag stack och provade min balklänning som jag ska ha på Fredag :) hihi. niiiice!

Sen stack jag&malin upp i stan och käkade lunch.. kinabuffé.. hur jävla nice är inte det? :D my god!!

När vi käkat klart o så sen tog vi bussen.... Malin mot arlöv och hem till caroline och jag " hem " till löddeköpinge.

Sedan satt jag och snackade lite med svärmor o så.. och sen åkte vi in till malmö o handlade lite osv :) nice nice.

Hoppas allt lever upp till förväntningarna på Onsdag? hihi :)
Ingen har nåååågon aning om vad jag snackar om men det e giiiitt :D haha.

37 dagar kvar........ sen bär det av till Bulgarien och Sunny Beach för mig, robin och glennsan! :D
FUCK ME vad jag längtar istället.. BAAAAAAAH! :D hihi.

ikväll sker inte så mycket.. ska bara ta de lugnt typ, sedan jobba imorgon och på onsdag. :)

menmen, ha en trevlig kväll mina vänner.. och du, stick&brinn vaa? :D pooss.

image67 söööötaste bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback