födelsedag och student...

hallåja! :D

I söndags var jag på bio med min systerson imed han fyllde år i måndags..
vi var och såg ninja turtels och sedan gick vi och käkade på Mc - Donlans och efter det gick vi och åt/drack isglass.

Dagen blev merän godkänd verkade det som.. kul!! :)
skönt att han hade kul iallafall, det var huvudsaken! sen att jag också tyckte filmen vart bra är ju en annan femma :D haha!

I måndags firade vi Rasmus fördelsedag med lite kakor o mys.. :)

I tisdags så tillbringa jag hela dagen med robin.. :) vi shoppade loss, eller jag gjorde iallafall :D
& vi bara giiiillar det!! :D Blev ett par jeans och 2 klänningar :) sjukt fint alltihopa!

Sedan åkte vi hem till robin, käkade o så.. sedan såg vi dh.. SÅKLART! :p

Sedan såg vi någon film också.. myys! :)

Idag vaknade vi vid 9 tiden .. käkade frulle med svärmor o så, sedan åkte jag in till stan..
efter en stund kom robin också in där efter han varit på körskolan :)

Vi käkade lunch o så, sedan åkte vi hem till mig.
& passade linus.. sedan så gick jag och hämtade barnen för en liten stund sedan och har precis gjort klart Rasmus läxa med honom! :)

Ska snart in och duscha o göra mig iordning.. sen ikväll ska jag på kusinerna student! :)
grattis grattis graaaattis!!!

med den attityden du gör mot mig nu, ifrågarsätter jag mig själv vem fan du är igentligen................ ?

nu ska jag iallafall gå o göra något vettigt.. hihi :) ha det bra. 20 dagar kvaaaaaar, FUCK VAD NICE! :D poss.

image68

Kommentarer
Postat av: TESS

duuu powerdeeeep,
heter det inte "har mot mig" istället för "gör mot mig"..... kan jag känna!! :P:P

Postat av: Pernilla

ja men ursäkta mig ifall tangentbordet inte alltid vill som jag vill!! :p

2007-05-31 @ 16:09:51
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: caroliiin

ska vi se en powerdeep film snart ? :P

2007-05-31 @ 19:58:41
Postat av: Pernilla

jag e lätt på! :D exorcisten? :p

2007-05-31 @ 20:45:00
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback