tisdag.

tjabba! :)

Igår så gjorde jag inte så mycket under dagen.. vid halv 6 tiden kom Robin <3 hit :)
så gick vi ner till pizzerian och käkade. sen handlade vi lite också.

Efter det gick vi hem till tess där vi skulle se matchen. med tess, stoffe, carolin och anna. :)

redhawks - skellefteå. slutade dessvärre med förlust.. tungt som fan men vi knäcker dem på torsdag på hemmaplan!! ^^

Efter vi sett klart Prison Break så gick jag&robin hem och nanna.. riktigt sliten :p

& idag vaknade jag vid 9.. lagom trött fortfarande menja. :p
var ju tänkt att jag skulle ner på gymmet och träna men jag pallade inte.. kände mig helt slö. :$ hihi.

Så jag la mig framför tvn istället och såg lite vänner.. hihi, me liike!

Sen vid 2 tiden så upptäckte jag att jag hade feber.. iisch :( så jag gick och la mig och vila.. sen vakna jag upp vid 5 tiden igen.. haha :$ behövde nog dom timmars sömn.. för nu har jag ingen feber mer! :D haha!

Nu sitter jag här, precis sett klart på Brothers and Sisters.. och ska hoppa in i duschen nu sen ska jag lägga mig framför tvn igen och vänta på att Robin ska ringa mig efter han slutat jobba. :p

ok, vem fan tror du att du är? jag skiter i dig nu helt&hållet, nu har du förlorat min vänskap en gång för alla!
att du inte ens själv inser vad du gör för fel.. det e så jävla sjukt! alla andra runt omkring dig ser det t.om men inte du? herregud asså. jag tycker bara synd om dig, för jag hade aldrig velatbyta liv med dig!! Fortsätt med vad du gör, du förlorar bara mer o mer på de hela tiden! usch&tvi.

Flickorna på övre, på torsdag e det dags igen... att visa vart skåpet ska stå! :D
eller vad säger ni... tess, carolin och anna? " Lamm-ligan " var de va? hahaha, skjut mig!

föresten... carolin, fortfarande ont i hjärtat? som sitter nere vid navalen? :D Hahaha!!
tack för kjolen också, jättefin! :)

nu ska jag hoppa in i duschen! ha det bra allihopa och sussa så gott. pusspuss!

Robin Mattias Malmqvist, du är det bästa som hänt mig!
Jag älskar dig nu och för alltid. 11/11 - 06

image27

Kommentarer
Postat av: Caroliiin

fan hette vi inte gulliganerna :D...haha.....ja hjärtat ömmar fortfarande....men nu har det flyttat sig ....ja typ till halsen....för jag har sjukt ont där :D

ses i morgon sötis
"flickorna på övre här e vi"

2007-03-21 @ 10:40:07
Postat av: Nilla

haha, vi hette nog en jäkla massa.. :p haha, stackars diiig... blir nog bättre tills imorgon ska du se.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback