sool

Tjosan :D

Idag har de varit sooooligt hela dagen och det har varit niiiiice :D

Igår började dagen med att jag passade linus på förmiddagen medans tess åkte in till stan..
mysigt att umgås med honom, för han e ju såååå sööööt. :)

& igårkväll tog jag, robin, tess och christoffer bussen in till stadion för att kolla på hockey såklart..
mif vs ssk.. & de blev såååklart vinst :D 2-0 ^^ riktigt nice!

Efter hockeyn, kom svåger och hämtade mig, malin och robin.. sedan åkte vi och handlade lite goodis och sedan åkte vi hemåt.

Bestämde oss för att kolla på saw 3 och precis när vi satt oss ner i soffan så ringer tess och säger att henne&christoffer också vill se den.. så vi begav oss in till tess istället :p

såg filmen somsagt och den e fortfarnde lika äcklig som den var första gången jag såg den.. och detta var den tredje gången :p höhö.

& idag vaknade jag vid 12 tiden.. skönt att sova ut. :) sen gick jag in till tess o kolla läget typ..
och hon hade bestämt sig för att slipa sitt köksbord.. ja, vad va hon nu igen? kille? tjej? haha, nej skojja syster :)
beundrar dig att du e så kunnig inom alla områden faktiskt :) hihi.

Sen gick jag hem och duschade osv, sedan vid halv 2 tiden tog jag bussen in till stan.. mötte upp mamma sedan gick jag till åhléns och blev hämtad där utav Svärmor :) Tack ännu en gång. <3

Sen åkte vi " hem " till lödde.. och robin var ju redan hemma när vi kom hem :) iih.
så vi tog de bara lugnt då typ.. sedan följde vi med Svärmor och Agim till Center Syd ett tag.. handlade dock inget. :(
menmen, tar igen de nästa gång :D hihi.

& nu sitter jag här.. hemma hos robin :) har precis gjort mig iordning och ska snart åka iväg hem till Svärfar på middag :) Kommer säkert bli treevligt.

Imorgon bär vi av till Ängelholm tillsammans med resten av gänget för den efterlängtade matchen!! :D
Lär helt klart bli Malmös 4 vinst. ;)

men nu ska jag gå och göra nått vettigt. ^^ ha en underbar fredag. & HEJJA TOBBE&ANNA i Let's Dance ;) puss!!

grabbar.. lever ni?! .. jag saknar er!! film på söndag? <3

image24pernilla&robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback