regn o regn..

Tjaaaa :)

I Fredags så åkte jag, robin, micke och my hem till Svärfar på middag.. käkade taco och fick höra gamla historier om robin&micke när dom var små och alla hyss dom gjorde.. haha, lagom sött! :D

Blev dock lite mycket alkohol kände jag sen några timmar efter.. :p usch.

För igårmorse vaknade jag upp och mådde illa som aldrig förr.. fyfan vilken bakfylla säger jag.. renarama vinterkräksjukan.. för de kändes faen som det iallafall.. usch.

Duschade och gjorde oss iordning sedan tog vi bussen in mot stan.. hoppade av i Arlöv för jag mådde så dåligt..
pausade och drack lite sen tog jag&robin taxi hem till caroliiin.

Kom dit och där befann sig tess, anna, patrik, palle och carolins grabbar.. :p
käkade lite frulle och snackade skit och knarka alvedon som aldrig förr!! skjuut mig.

Sedan vid halv 1 tog vi taxi till Lorensborg och in till krogen för att ta något och dricka innan vi tog bussen till Ängelholm och äckliga, vidriga illaluktade Rögle.

Var framme i Ängelholm lite över 2 ungefär.. sen efter ett tag började matchen..
& matchen var helt ok.. bra målskyttar! Blev såklart vinst 1-4 ;) Fortsätt i denna stilen Malmö!!

Efter matchen åkte vi alla bussen hem till Malmö igen.. & vilka kaxiga små lamm de finns i Ängelholm.. :S
7-8 år och står och räcker fingret till 20 år äldre Malmösupportrar? Haha, lagom sött. :p

Bussresan hem var lugn... Fick höra en massa gamla minnen ifrån
tess & carros tid som unga supportrar... haha, skjut mig!!
skitball o höra om erövringar och vem som gjort vad med vem i bussar och dylikt!
Palle var nog fan värst...hahahaha
Väl hemma i Malmö igen gick vi in och käkade på Lorens.. sedan bra de hemåt till Oxie. :)

Ringde och gratta kusinen som fyllde år igår när vi kommit hem.. sedan gick jag&robin in till tess och såg World Trade Center.. riktigt bra film.. sett den förut så :)

robin&jag orkade bara se halva filmen eftersom ingen av oss mådde speciellt bra.. usch!
ska ju aldrig dricka så mycket vin hemma hos Svärfar igen kan jag säga!! :(

& idag vaknade jag&robin lite över 9... mår betydligt bättre idag, men inte bra.. & satan vad ont jag har i min rygg?!
vafan handlar de om liksom? syster...... massage? NU ?! :( gaahhh!!

Ikväll ska jag hem till Robin <3 & käka middag med Svärmor och Agim.. niiice! :)
och sedan se O.C... som sänds på söndagar numera? Förstår inte varför menja.... huvudsaken är att de sänds iallafall :D

& Idag fick man lite nyheter angående jobbansökan jag skickade in förra veckan.. ser ljust ut & det e verkligen skitkul!! :) fyfan, hoppas verkligen jag får jobbet! :) Men först får man ta itu med anställningsinterjuvn... hm, håll tummarna!! hihi.

nu ska jag bege mig och göra något vettigt känner jag.. ha en skön söndag mina vänner. pusspuss.

robbe. <3
lillanilla.
image24 
& visst e dom söööööta...
Ståplats slynorna... kanske man skulle kunna säga ( skjut mig vad jag kommer få stryk för denna mening.... ;) )
så näää... min syster är en go, härlig och bra mamma!


Kommentarer
Postat av: Caroliiin

vem fan e tjejen i röd mössa.....hon ser fan nte klok ut :S

2007-03-19 @ 08:50:36
Postat av: TESS

jo, Caroliiin, det är hon slampan på övre juuuu :P :P

2007-03-19 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback