2 mars..

hejsan allihopa!

I Onsdas började dagen med att Robin stack och klippte sig på morgonen sen kom han tillbaks till Oxie och hjälpte mig och christoffer aka stoffepoffe ^^ att måla tess med tanke på att hon e för lat för att göra de själv ;) haha! nej.. hon var ju faktiskt o jobbade i 3 timmar såja.

sedan kom barnen hem vid 4 osv, sen åt vi och gjorde oss iordning tills kockan 6 då mamma kom hem för att vara barnvakt eftersom vi andra skulle iväg och se sista matchen innan kvalserien..

matchen vart väl ingen höjdare om man säger så.. :p men dom spelade iallafall hyffsat och det ska dom få cred för.. vi kommer röhjja satan i kvalet endå..... mja, om inte laget så kommer flickorna på övre göra det iallafall... ;) ellerhur flickor?

& efter matchen åkte vi hem o så, sedan dega jag och min babyboo framför tvn och såg lite vänner medans jag fick lite fotmassage.. iih, tack älskling! DU ÄR BÄST. <3

& igår vaknade jag vid 9 tiden.. fett trött men kunde inte sova mer dessvärre =/
så det e kanske dags för en stund söms nu? höhö.. :)

Målade klart i tess hall idag med tess och christoffer.. ellerja, jag målade lite bara.. var ju somsagt trött :) hihi..

och sen har jag städat mitt rum osv idag.. mmm, jag e faktiskt duktig :D

& på Måndag börjar jag jobba, wiho! Can't wait :) hihi.
ska till tandläkarn på måndag också, får jag icke glömma! :p

Helgen då? fest idag och planering inför kvalserien på lördagdag & sen får vi se om de blir utgång på kvällen kaaanske? :)

men nu ska jag iallafall gå och göra något nyttigt..... eller nått :D puuuss.

11/11 2006 - lyckligaste dagen i mitt liv!
Jag älskar dig idag, imorgon och för all framtid baby, Always and Forever. <3

robbe. <3

Kommentarer
Postat av: Caroliin

äää jaaaa.....det ska röööjas som faaaaeeeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback