trööött

hallåja! :)

Sådär, har jobbat hela dagen idag också.. galet trött är man på morronen men sen ordnar det upp sig framåt dagen och då är det jätteskönt o vara ute med alla barnen och speciellt i detta vädret! :D

hade inte klarat de utan er Amina och Amanda. :D sötnosar!

Ikväll har jag varit en runda på b&w med mamma.. kollade lite på h&m rean.. hittade dock inget intressant :( trååk.

& ikväll har jag pratat mycket med caroliiine hjärtat, saknar dig massor! hoppas vi ses i helgen hunny. <3

imorgon får jag träffa robbebobbe igen.. nästan 4 dagar sen sist vafan.. saknar dig babyboo. :) loooove you.

nu ska jag kolla å lite vänner och sedan ska jag hoppa i säng. gonatt allihopa, PUSS!

image111

kennie... hittade du? :p suck.. lilla mupp!

Kommentarer
Postat av: sofie

snygg kamera har lika dan:)

2007-07-19 @ 01:15:09
Postat av: Pernilla

tackar tackar :)

Postat av: Malin

klart den snygg fick den av sin syster ju haha puss

2007-07-19 @ 17:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback