Tisdag.

Hejsan! :)

Idag är det tisdag.. och det betyder att..... man är galet trött och somnar kl 6? haha, skjut mig! :p

Jobbat idag iallafall.. slutade halv 5, sen kom jag hem o käkade lite och somnade somsagt kl 6 och vaknade sedan lite över 9 :p

man kan väl gott o kort säga att det är krävande o jobba på dagis för en som inte är van? :p men jättekul dock! :)

Imorgon börjar jag dock 7.. så det är typ högtid o gå och lägga sig känner jag.. :)

Ikväll har jag kollat på lite vänner o så, myspys! Saknar Robin dock.. kommer inte ses förrens på torsdag.. =/ ÄLSKAR DIG BABE <3

Nu kallar sängen.. nattinatti, sov gott! :) PUUUSSS.

image110

snart dags för hockeyn... läääängtar! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Lite många dock där kanske ;)

2007-07-18 @ 12:43:43
Postat av: Pernilla

haha men fuck you! :p

Postat av: Nina

Fuck you too ;)

2007-07-20 @ 07:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback