ny vecka!

Hej! :)

Idag är det måndag och de betyder ny arbetsvecka! :p

Jobbat hela dagen.. 8 - 17. helt ok faktiskt, trivs så himla bra på dagiset.. känns jättebra! :)
fick nyheten därifrån idag också.. mycket treeevliga nyheter ska jag väl säga. ;) höhö.

Resten av dagen har jag bara tagit de lugnt.. mina kusiner kom förbi en stund förut.. lämnade min födelsedagspresent osv. Tack så jättemycket! :D & jag hör av mig angående inflyttningsfesten, räkna med det! :D

Nu har Robin precis kommit hit.. miiiin babe!
är så glad att du tillhör mig och jag dig! jag älskar dig föralltid. <3

Imorgon ska jag jobba.. sen får vi se vad som sker!

Amina och Amanda.. tack för ni finns med mig på jobb varje dag, hade inte varit lika kul utan er. puuuusss!! :)

nu ska jag iaf bege mig.. snart dags för bingen! nattinatti. PUUSSS!

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback