fredag, ääntligen!

hallå! :)

Idag är det fredag och det betyder heeelg. weho! :D

Har jobbat hela veckan.. har varit hur kul som helst! :)
så det ska bli kul att fortsätta jobba där dom närmsta veckorna också. hihi!

Efter jobb idag åkte jag in till stan och träffade sandra, sen åkte vi till mobilia.
handlade lite saker.. shorts,kavaj,klänning o linne.. niice! :) kavajen var ju merän underbar!
tess tyckte dock inte det. :p haha!

Imorgon blirre lugnt under dagen.. ordna lite inför kvällen. och sen på kvällen blirre ölbrännboll med hockeygänget m.m i pildammsparken.. kommer säkert bli hur trevligt som! :)

Ikväll ska jag bara va hemma och mysa med mamma.. sköönt. sen lägga mig tidigt o sova länge imorgon :D
UNDERBART! :D

menmen, ha det så bra iallafall :D & grabbar.. varfan är ni?! saknar er förfan. micke o johan.. se till o komma hem nu!! PUSS.

Jag älskar Robin Malmqvist mest!
Du är mitt liv älskling, glöm aldrig det. <3

image112

image113 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback