brännboll i pildammsparken..

Tjenare! :)

Igår tillbringade jag dagen med min syster. åkte till b&w, handlade lite food inför kvällen.
hem och gjorde vid sig, sen åkte vi in till pildammarna där vi skulle ha en liten " for season " grajj med lite hockey folk och andra vänner. :)

Blev hur trevligt som helst.. vädret höll också. UNDERBART! :D
Kom dock fler än vad man hade väntat sig men det var bara kul.

Åt och drack gott.. vi lyckades med allt söster.. :) niice.

spelade även brännboll.. riktigt kul! alla var verkligen fit for fight.. häärlet!
Vi hade ju två lag.. Lag 1 ( Lag Pernilla ) & Lag 2 ( Lag Mattias )

mitt lag förlorade dock.. med 1 poäng.. och det var en ren jävla tur alltså! nästa gång så kör vi på allvar matte! :p haha!

Vid halv 12 kände jag,robin,jacob o caroline att de fick va nog.. lagom trötta o så. :p
min sambo som jobbat hela dagen var också så himla trött så. :)

Men tack allihopa för en toppenkväll, blev trevligare än väntat faktiskt! :)

Mikael ringde också igår förresten.. jävla stranger asså.. bör vänta 5 dagar att ringa liksom! nörd!! :p
men jag hoppas du har de underbart på semestern iallafall vilket jag inte tvivlar en sekund på. saaaknar dig!

Idag har det inte hänt allt för mycket.. regn o åter regn, sjukt tråkigt. =/
ska dock joina tess o dom andra på deras trevliga söndagsmiddag ikväll.. :) nice!

saknar rooobin.. stackars dig som vart tvugen o jobba ett 12 timmas pass idag bejb!
tänker på dig iallafall, du är bääääst! och jag älskar dig merän ord kan beskriva! <3

nu ska jag göra nått annat.. här e lite bilder ifrån gårdagen.. har dock inte fått carolines bilder än.. men de kommer! :)

      
   

och caroline.. du är verkligen en sann kompis, fyfan vad du är bra! du betyder otroligt mycket för mig. <3

Kommentarer
Postat av: TESS

ja allt var kanom i pildammarna, jättehärligt!
men duu, få väck det jävla fotot på mig kan jag känna!!

2007-07-22 @ 21:30:32
Postat av: Nina

Ja, som sagt! Pernillas nya ord är ju dock som jag hoppas alla lagt märke till. Aww, sötnoooos! :) <3

2007-07-23 @ 13:03:47
Postat av: Pernilla

haha, men självklart är det de! Sjukt stabilt! ;) och tess.. bilden stannar! just so you know.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback