vi ses i himmlen.

tjena. :)

i fredags, var det en jobbig förmiddag.. farmor åkte in till sjukhuset & var inte medvetande om någonting så.. 

vid 5 tiden, mötte jag upp robin i stan sen åkte vi till Jägersro och käkade på kniv&gaffel - sjukt god mat, faktiskt. :)

& sen ringde therese & berättade att läget med farmor inte hade förändrats, hon låg fortfarande medvetlös... =/ så himla jobbigt!

sedan åkte jag&robin hem till oxie efter vi hade varit inne på coop & handlat lite gottigott :)

& sedan tillbringade vi vår kväll/natt framför tvn.
först såg vi Så ska det låta! - Ola Svensson var ju trots allt med ;) GADH, sjukt mig !!
sen såg vi Let's Dance - Helt ok, rena rama rolf är ju såå kung :D
och sen resten av natten kollade vi på min O.C - box :) iih, favvis! <3

vid 3 - tiden, kom mamma&pappa hem ifrån sjukhuset där dom hade varit hela dagen & stöttat farmor. <3

sen på lördagen, vaknade jag vid halv 11 tiden, då käkade jag&robin frulle.
sedan kom pappa hem ifrån sjukhuset, & han sa att läget var väl " lugnt " eller vad man nu ska kalla det. =/

under hela dagen gick jag och tänkte på farmor, och självklart på min mormor..
min mormor, som somna in för 2 år sedan skulle fyllt år i Lördags.
när du lämna mig mormor, så stod jag ensam kvar.. men jag var glad för din skull, för när du somna in, så insåg jag att du inte behövde lida mer, utan nu hade du det bra. (F)
jag saknar dig enormt, & du finns alltid inom mig.

& sedan vid halv 3 händer det som vi alla absolut inte ville skulle hända.....
vi fick detdära samtalet ifrån sjukhuset: hon har somnat in...

- & pappa och rickard stack till sjukhuset direkt medans jag&malin stannade kvar hemma..
vi ville inte se henne lida mer..
utan minnas henne som hon varit under sitt liv - helt underbar! <3

sedan efter en halvtimme kom robin hit, min prins.. du finns alltid här när jag behöver dig.
tack älskling. v

sen vid halv 5 tiden kom therese hem ifrån sjukhuset & då bestämde vi oss för att sticka till min mammas kusins 45-årsfest som vi blivit bjuda till förlängesen..
ville endå inte sitta hem och deppa ihop, vart bättre att åka dit & försöka att inte tänka så mycket på det.

så vi åkte iallafall dit, träffade släkten o så.. åt&drack gott, :)
hade en trevlig kväll med allt folk! & sen vid 12 tiden, kände jag att jag inte orkade mer.
så då gick jag&robin upp till vårt hotellrum vi hade hyrt.. festen hölls ju på ett hotell inne i Malmö :)

sen somnade jag vid halv 1, jag vart riktigt sliten efter alltihop.

sen idag, vaknade jag vid halv 10 tiden, stack ner till frullebuffén med malin, therese & rickard och resten av släkten & åt. Riktig pulig frulle alltså! :D mums.

sen vid 12 tiden, åkte vi hem igen.. efter rickard hade varit i lödde & lämnat robin för han skulle jobba. :)

sen kom vi hem, så duschade jag och gjorde mig iordning sen vid 1 tiden tog jag bussen in till stan och träffa amanda&lisa! :) - mina änglar, fybubblan vad jag har saknat er tjejer! <3

sen hade vi e " standag " som jag kallar det :D hihi.

& vid 4 tiden, tog jag bussen hem .. kände att det var dags att umgås med familjen lite..
behövdes verkligen kan jag säga. <3 min familj, vad vore jag utan er?

så nu sitter jag här, vid min kära dator .. ^^ iih.
ska snart gå ut en runda & gå ner till centrum & hyra film. :)

farmor.. vad finns där att säga? merän att jag älskar dig, & kommer sakna dig himla mycket.
men jag försöker vara glad, glad för din skull för jag vet att detta har du velat länge.
du är uppe i himmlen nu, där du hör hemma.. hos farfar.
& jag vet att vi kommer ses snart igen och jag vet att du väntar på mig. (F)

R.i.p Evy Lundberg 07 - 01 - 20

nu ska jag kila vidare, ha det bra. pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback