Göteborg, en resa att minnas...

tjoho :D

sådär, igår vart det dags att bege sig till Göteborg tillsammans med min favoriter :D

började med att jag tog bussen ifrån robin 07.45 sen vart jag hemma ungefär klockan 9..
sen duschade jag & gjorde vid mig fort som fan för att sen runt 10 - tiden, sticka till Carolin med Tess :)

kom dit, så käkade vi frulle & hade allmäna deeptalk :D mycket trevligt.

sen vid halv 1 tiden, körde vi emot Centralen för att möta upp de andra folket ifrån Redhawks Support! :)

tog en liten fördrink sen gick vi mot vårt tåg :D gadh. & redan på olearys hände det RIKTIGT sjuka grejor..
jag menar, vad FAN handlar de om ientligen ?! SKJUT MIG, 5 gånger Carolin ?! :p

men iallafall, när vi väl var på tåget & tåget hade börjat köra osv så var det lugnt .. förutom att jag mådde lite kasst =/ iisch.

men det gick över lika fort igen, som tur var :) men jag höll mig iallafall nykter under resan, för att se hur alla andra skulle skämma ut sig .. rätt ball endå :D haha!

både dit resan & hem resan bestod av allt mellan himmel och gjord! :p
allt ifrån deeptalk - hängning i sänghållare?! :p asså förfan, skjut mig !!!!

men iallafall, vi var väl uppe i göteborg lite över 5 ungefär & då var jag så himla hungrig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen :p så vi begav oss till Scandinavium & sen gick vi in på Donkan & krängde! :D MUMS!

sen klockan 7, började matchen .. förlust dessvärre...... igen =/
alltså detta börjar bli ganska enformigt nu tycker jag, GE OSS FÖRÄNDRING & GE OSS TILLBAKA CARL !!
helt ofattbart hur 1 spelare kan göra en sån skillnad i ett HELT lag? :S
vad fan e Malmö Redhawks utan Carl Söderberg?!

men iallafall, det var bara till att svälja förlusten .. tufft, menja!

& på hemresan vart det nååågon som inledde det kända " fjortislivet " igen :D
hahaha, lilla carolin....... vad handlar de om ?! :p

under den sista timmen på hemfärden sov vi alla ungefär.. fram tills Billberg börja tutta med en jävla tutta!!
ååh, fick allmäna frispel då!!! :p

sen vid halv 2, kom pappa & hämtade mig therese & robin sen körde vi hem till Oxie :D
däcka fort som fan alltså, skjut mig vad sliten man var... & SKJUT mig vad trött jag är nuuu..... åååååååhhh!

.. Carolin, hur gick det att jobba med en massa 7-åringar klockan 9 imorse ? :D muhahaha!

& idag då, ska jag bara ta det lugnt HELA dagen .. ah, :D
sen kommer robin hit också, han åkte hem för en stund sedan för att fixa lite saker, & sen ikväll ska vi ha det myspys! :) iih.

men nu e det dags för mig att lägga mig i soffan och dega känner jag :D HA DET BRA, pusspuss!


Pernilla.

Kommentarer
Postat av: Carolin

jag e döööööende.......fy faaan vad jag mår kasst....å gissa vem som ringde mig så fort jag satt mig i blen på väg hem då!...vad fan handlar det om liksom...hahha

2007-01-19 @ 13:28:39
Postat av: Lillanilla

haha, skjut mig.. & hur har de gått med din hemlighet? Fått något pinsam kommentar angående från personen ännu? :p

2007-01-19 @ 15:32:12
Postat av: Caroliiin

nej faktiskt inte.....han e väl bara snäll antar jag....men jag kan säga...har väldigt svårt för att titta honom i ögonen....herregud...skjut mig med en ak 4 tack...

Postat av: Lillanilla

Förstår det.. usch!! krya på dig iallafall.

2007-01-20 @ 02:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback