vi gillar detta!!

tjenare :D

idag, har jag tillbringat dagen framför datorn tillsammans med tjejerna och alla andra nördar som också gillar detta!! :D haha! glenn&tess zigge&anna - ämnet för dagen, och vi gillar det! ;) ellerhur folket?

& imorgon... jag säger bara, IMORGON! :D ellerhur carolin? ;) ahhhh!! ^^

zigge&anna, hur går de för er ikväll? har ni det mysigt? ;)

tillbringat kvällen med min älskling här hemma hos honom.. iih, du är så bäst baby. <3
jag älskar dig Robin.

helgen då? hitta på nått skoj med carro, jacob och robin på fredag iallafall :)
lorens på lördag med det nya gänget? :p
film med grabbarna på söndag? chirre? JATACK!

Nina, tack. <3 du är min bästa vän, & jag älskar dig för den du är!

sitter här nu.. ska snart käka äpplepaj som min baby nyss gjort..ååh, är han inte bara bäst i världen?!
och sen ska vi se lite o.c som han även tankat ner, åååh! har jag nämnt att jag älskar dig Robin?! (L)

men nu ska jag iallafall kila vidare.. ha det! :) pusspuss.
får man inte den ena lundbargaren, så får man den andra.... eller nått! :D hahahaha, skjut mig!!!

Pernilla&Robin.
    du&jag älskling, always and forever <3

Kommentarer
Postat av: Tess

jag kan säga det igen eftersom du tagit bort mitt andra inlägg!!.... passar............ ??? :P
o jag tycker du kan spara dina koments om lundbargare hit eller dit faktiskt!! :P

2007-02-07 @ 12:11:57
Postat av: christoffer

Ett jävla tjatande om mig och Anna, lägg ner för fasicken, sköt er eget och låt oss VUXNA sköta sitt;) SKJUT MIG...... TVÅ GGR!

2007-02-07 @ 14:20:32
Postat av: lillnanny

Naaaw såå söööta NI är tillsammans =)

2007-02-14 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback