hemma igen..

hallåja! :D

.. sådär, nu var man hemma ifrån dalarna igen!
har haft en riktigt mysig och snöig vecka där uppe tillsammans med robin & mina föräldrar..
och jag kan lätt säga att om hälften av min andra familj dvs tess&barnen och malin och richard hade varit med där uppe hade jag lätt kunnat stanna längre! :)

men kramarna man fick av mina änglar till syskonbarn när man kom hem för 1 timme sen slår ALLT.
så hiimla härlig o se er igen.. & tess.. systra mi, JAG HAR SAKNAT DIIIIIIG SOM IN I BOMBEN!!! puss!!! :)

veckan har bestått av skidåkning, shopping och lite äventyr.. höhö :)
jag&robin hade ett äventyr imorse med.. hahaha, fyfan .. jag var rädd :$

& huset där jag och robin bodde.. ( vi hade ju ett helt hus för oss själva ;) ) spökadedet i ..
& FYFAN säger jag bara... det var inte roligt o ligga vaken om nätterna när man inte kunde somna .. =/
men jag hade ju min bodyguard brevid mig så de ordnade upp sig endå :D höhö.

& grabbar... er har jag saknat så hiiiimla mycket också, tänkt på er miinst 2 ggr per dag..
ni e fan bäst, vet ni det? & jag älskar er allihop för dom personerna ni är! <3

imorgon är det hockey.. & det är de på onsdag med, FYFAN VAD NICE! :D
inte varit på hockey på år&dar vafan.. röjj deluxe imorgon? :D SVAR JA! ^^
flickorna på övre det e viiiiii........ :D HELL YEAH!!

nu ska jag iallafall packa upp mitt sista och sen lägga mig framför tvn och kolla på någon film :)

ha det nice allihopa.. :) hihi. & tjejer, fika på söndag? :D iih. nina, jag saknar dig!! <3 pusspuss!

pernilla&robinjag&jimmy.tess&carolin.tess&jag.

Kommentarer
Postat av: Tess

det enda spöke där var i det huset var väl du själv!!
höhö!!
btw... välkommen heeem!!

Postat av: Nilla

titta så glad min syster är för att jag e hemma igen... jävla slyna!!

2007-02-26 @ 12:35:20
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback