Helgen.

heey :D

Igår, så vaknade jag brevid min bejb.. som vanligt :p hehe.
sen när vi hade käkat frulle osv, så åkte vi in till stan och träffade Jacob.

sen gick vi & köpte ny mobil till Robin, niiice. ^^
sen stack Robin&Jacob till puben och jag åkte hemåt.

fick stressa som fan för jag skulle hinna bli klar tills jag&tess skulle bli hämtade vid 2 tiden av Jenny kusin :)

när vi kom till hockeyn, mötte jag upp marie&frida :D tjejerna skulle ju följa med in på matchen ;) hehe.
hoppas ni hade kul flickor, vart iallafall kul att ha med er. :D hihi.

blev dessvärre förlust för Malmö i förlägning.. men malmö spelade bra, hyffsat iallafall.
men calle, vi behöver dig!! :p

efter matchen så åkte jag, robin och glenn hem till mig.. så gjorde vi vid oss osv, sedan vi halv 7 tiden, gick vi ner till centrum & käkade pizza. :) niiice.

sen tog vi bussen in till södervärn, och sedan därifrån tog vi taxi till Lorens :D

när vi kom till Lorens så var tess, jenny, anna och zigge där :D
sedan började vi fylla i oss allt möjligt & det var riktigt nice faktiskt. ^^

vid halv 11 tiden tog jag, glenn och robin en taxi upp mot gustav för att möta upp grabbarna där. :)
& fyfan, johan.... man blir aldrig förvånad, så jävla söt :p bör trilla på en isplätt? :p hahaha!

sen gick vi till gökboet och tänkte ta en fördrink vilket vi sket på där inne iallafall. :p
sedan gick vi till b&b istället, där var de mycket mer chill :D

och vid halv 12 tiden, började vi bege oss in på Heartbreak.
när vi hade börjat fylla i oss lite mer, så var de dags för kareoke :D & fyfan vad ball det var.

jag&mattias sjöng " Jag vill ha dig i mörket hos mig, tiden den stannar när vi rör vid varann..... "
hade riktigt jäkla ball asså, tack grabbar!! <3

sedn rullade natten på bara, och spritn flöda.. men det e så de ska vara förfan! :D riktigt niiiice.

vid 3 tiden, kände jag att jag inte orkade mer.. ni vet, jag börjar bli gammal (A) höhö.

så då begav sig jag&robin oss till bussen.. fick stå och frysa sjukt länge men till sist kom bussen.
& sen sov jag som en stock på vägen hem, haha :D ja, det e fan inte lätt att heta Lillanilla ska ni veta :p

& idag, vaknade jag vid 10 tiden utav att Robin ställt min mobil på väckning för han inte skulle försova sig när han skulle till jobb. :p

vi gick upp & käkade frulle o så, & fyfan vad jag inte mådde bra iallafall.. omg :p haha!
vid halv 12 tiden, åkte Robin till jobb.. :( min babe, saknar dig!! <3

& idag har jag varit i stan och fikat med amanda, tess och lisa :)
och sen köpte jag mobil idag, gaaadh.. så fiin den är! :D hihi.

och nu sitter jag här, grabbarna kom precis :) så vi ska snart se film.. ^^

menmen, nu ska jag iallafall dra. ha det bra :D pusspuss. ^^


Jimmy.Micke.Pernilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback