Fredag.

hooj :)

idag är det fredag och det är göööött :D iih.

målat tess kök idag tillsammans med henne och petra.. ritigt nice, och lite vin med :D
kan det bli bättre? hoppas det går bra på dajten idag petra ;) grr.  & tess, ja.. din egen lilla dejt på datan ^^
hahahaha, amen skjut mig !!

och nu siter jag här, har precis duschat och gjort mig iordning :D
ska ta bussen in till stan strax, sen träffa malin sen ska vi bowla med rickard & en kompis till malin&rickard.

& imorgon är det hockey.. HV71 hemma, maj gad.. lär bli sjukt :p
men hoppas på en stor vinst.. menja, man kan ju inte räkna med för mycket...

 sedan blir det puben med grabbarna på kvällen, niiice :D iih.

snart är det v.8 & då är det dags för Tällberg. :D fyfan vad mysigt det ska bli, en hel vecka med skidor och brasa med min älskling :) hihi.

Familjen, helt klart bäst! <3

men nu ska jag kila vidare, höööörs! pusspuss alla sötnosar där ute :p & jag älskar Robin mest (L)

Robin.Pernilla.


flickorna på övre det e vi..... flickorna på övre det e vi.....
Pojkar här e vi... Pojkar här e vi.... Flickorna på övre det e vi...... ellerhur tjejer? :D


Kommentarer
Postat av: Tess

mmmm visst blev mitt kök jääääättefint!! :D

2007-02-07 @ 12:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback