Farmor...

heejsan.

sådär, dessa senaste dagarna har varit riktigt jobbiga =/

i tisdags, shoppade jag ihjäl mig hela dagen .. nya kläder, nya skor och nya smycken .. me liiiike!!
sedan träffade man på Zigge inne i stan med, som sedan följde med mig & käka :)

vid 4 tiden, kom Robin in & träffade oss i stan.. min älskling. <3
sen gick vi en runda till.. träffade mamma också. :)

vid halv 7 tiden, hämtade Malin&Rickard upp oss i stan sen körde vi till Kronprinsen.
.. vi skulle ju bowla :D iiih!

bowligen gick väl sådär.. jag vann iallafall 1 av 4 serier :D höhö.
och efter bowlingen körde vi hem till Oxie igen, såg lite film sen däcka vi rätt fort :p
aw, robin.. min sömntuta som somnar i mitt knä allt för ofta numera :D så hiiiimla söt! <3

& igår, gick jag upp vid 9 tiden .. käkade lite frulle med familjen sen åkte robin iväg till körskolan..
och då gick jag upp & duschade och gjorde mig iordning för sedan vid 12 tiden körde vi in till Malmö & till kyrkan där Farmors begravining skulle äga rum.

Släkten & vännerna började storma in.. ganska jobbigt & se allihop så ledsna =/ & värre blev det.......

sedan när man går in i kyrkan och ser Farmos kista med alla extremt vackra blommer liggandes där så blev det för mycket helt enkelt.. då kom alla tårar bara..... USCH!

När begravning sedan hade börjat så kunde man bara inte sluta gråta.. :'(
tanken utav att jag aldrig kommer få krama henne, röra henne, se henne eller höra hennes röst igen skär rakt igenom en.... jag saknar dig så himla mycket. <3

efter begravningen så åkte hela släkten till en fin resturang & åt.. precis som Farmor skrivit att hon ville.
försökte göra det bästa av siutationen.. var fortfarande extremt jobbigt men det fick få.. För Farmos skull.

Sedan vid 4 tiden, åkte hela släkten tillbaka till kyrkan för att fota alla fina blommor Farmor fått...
så himla fint alltihop alltså..

Efter vi hade fotograferat alltihopa så åkte vi hemåt.. tog de allmänt lugnt bara!

sedan vid 6 tiden, tog jag&Malin bussen in till stan för att möta upp Robin.
jag själv kände att jag inte ville sitta hemma och bara deppa ihop ännu mer, för jag vet att det hade varit de sista Farmor velat att jag skulle göra.

Så vi åkte till Kronprinsen för att spela bowling i 1 timme.. rätt skönt och bara få koppla bort tankarna lite.

Sedan efter vi bowlat klart, åkte vi hemåt.. satt och pratade lite med mamma o så..
eftersom pappa mådde som han mådde, så ville vi inte störa honom direkt =/

så vi ( jag, mamma, robin och malin ) satte oss och spelade lite spel.. Fia med Knuff
för att vara mer exakt! :p Rätt ball faktiskt, jag vann första gången & förlora andra. :D hehe.

& Idag, vaknade jag vid 9 tiden.. har inte sovit allt för bra inatt .. =/ men var iallafall glad att jag hade Robin vid min sida hela natten.. Tack älskling, du är verkligen bäst! <3

& nu ska jag ner och fika med pappa, tess och linus! ha det jättebra. Pusspuss!

btw, mina kusiner är sjuka i huvet :D ( dennis, victor och peter! :p ) haha.

Farmors begravning.Farmors begravning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback