alla hjärtans dag..

hej allihopa :)

Idag är det då alla hjärtans dag, kärlekens dag.
& eftersom jag hittat min soulmate så känner jag att ingenting kan förstöra denna dagen på något sätt.

Jag har precis varit en runda i stan och lunchat med mamma och handlat Robins present :)
och nu sitter jag hemma hos Tess..

ikväll ska jag&robin ut och käka på resturang, ska bli såå mysigt.
jag älskar dig robbebobbe, du e bäääst! <3

Igår så var jag&robin hembjudna till malin&rickard på middag.. det var jättetrevligt. :)
sen fick vi ju min favvoefterrätt... chockladpudding! :D muumms!!

bara 4 dagar tills vi åker.. åååhh vad jag längtar!! :)

helgen då... fredag, blir det middag och bowling med jacob och carro.. sedan hem till svärfar, ska bli trevligt.
och lördag, kolla mif vs dif.. sedan bowling och lite tilltugg med hockeygänget? vad sägs folket? :)

nu ska jag gå o mysa med mina systerbarn lite.. ha en bra och lycklig dag. pusspuss!

glenn, zigge & tess.Pernilla&Robin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra du också!

Postat av: Anonym

Ha en bra dag du också!! (Skrev lite fel på den andra)

2007-02-14 @ 14:51:46
URL: http://www.olododo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback