6 dagar kvar..

hejsan :)

Idag har jag tillbringat dagen hemma hos Robin med svärmor.. jättekul :D

och vid 3 tiden, kom Robin hem osv .. sen duschade jag & gjorde mig iordning sen åkte vi upp till Center Syd :)

Jag handlade vars en mössa till mig&Robin som vi ska ha på oss när vi åker till Tällberg på Söndag :)
ska bli såå mysigt, & guud.. jag längtar snart ihjäl mig! :D

& sedan köpte Robin en jacka o så med. hihi! efter vi handlat sakerna gick vi och käka på Donkan.. like always? MUUMMS!! ^^

och sen vid halv 6 tiden tog vi bussen hem till Oxie.
när vi kom hem, spelade vi lite kort o så.. sedan kände jag att jag skulle pröva snusa.. damn, skulle ALDRIG gjort det!!

Fick värsta nickokicken som jag aldrig förr haft, mådde skit och ville bara spy.. fyfan!!
för jag menar, de senaste 24 timmarna har ju varit sååå lyckade för mig? hm, NOT!!

trillade omkull i stan igår, sovit 1 timme inatt pga kramp osv osv .. intressant? ajja.

& nu sitter jag här, mår lite bättre nu iallafall... har precis käkat nudlar med robin :) gott.
och nu ska jag snart gå och nanna känner jag.. sjukt trött, blame me? hm, nej.

På fredag ska jag&robin bowla och ut och käka med carro&jacob, ska bli jättekul! :)
längesen vi träffades nu ju, blev ju aldrig av i fredags.. =/ men nu på fredag så jäklar :D

Sedan ska vi nog hem till svärfar en sväng, han ringde idag och bjöd hem oss.. trevligt trevligt :)

menmen, ha de bra allihopa. pusspuss & tjejer, snart e det löööördag ;)

tess&carolin. tess.. syster, jag älskar dig.. glöm aldrig det!

Robin.

Kommentarer
Postat av: TESS

mm jag älskar dig med...
hmmm jag förmodar att du läst min blogg, annars hade du inte vatt så snäll! :P
hihi.. puzz o go natt.

Postat av: TESS

ler.... japp, jag hade rätt... puzz o kram

2007-02-12 @ 23:31:30
URL: http://smultrontess.blogg.se
Postat av: Pernilla

hehe, :) puss!

2007-02-12 @ 23:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback