3 månader utav ren kärlek.

tjabba tjena hallå :)

sådär, nu vart denna helgen också snart över.. tyvärr =/

I fredags, så hade jag och Robin bara myskväll hemma hos mig.. det var skönt.
kollade på let's dance och åt och drack gott.. :) hihi. Tack för en fin kväll älskling. <3

& mamma åkte till Stockholm på kurs med jobbet.. & redan på lördag morgon saknade jag henne.. :p
Och ja, jag är en stolt morsgris! :D

I lördags, började dagen med att jag åkte in till stan vid halv 2 och träffade grabbarna..
sedan gick vi en runda i stan.. Micke handlade nya brallor och Jimmys lillebror som också var med oss i stan satte igång ett alarm i en affär.. vilken nötta alltså :D haha.

sedan gick vi och käkade, riktigt nice. skulle ju fika men det blev dessvärre inte så för de var fan fullt överallt där vi ville gå :S bygg fler EP-Hus!! ( Expresso House ) höhö. :p

efter vi vart klara i stan åkte alla hem till Jimmy.. chillade där i 1 timme eller nått..
fick en vaarm kram av anki.. :D ( jimmys mamma ) hon älskar mig btw ;) höhö.

sedan körde vi ifrån Jimmy.. och grabbarna släppte av mig hemma sen körde dom vidare till Svedala och hem till Johan imed dom skulle basta osv.. vilket jag också skulle göra, men istället ställde jag upp för min syster som ville iväg till en gammal kompis o hälsa på och inte kan jag svika henne.. så jag " dissa " grabbarna och vart barnvakt igår istället.

& det var faktiskt mysigt.. kollade på Melodifestivalen tillsammans med mina systerbarn och åt mycket godis och hade det mys :) hihi.

Vid 10 tiden när alla barnen hade somnat så ringde grabbarna och då kom dom dit och gjorde mig sällskap :) vi kollade på 8 Mile och såg ngn allmänt utflippad film? haha, fett kass.

Så vi körde massage istället.. jag&micke och johan&kenny medans jimmy gjorde ingenting? :p haha, mes.

vid 1 tiden, kom Tess hem... lagom onykter.. skjut mig!! haha.
laaaagom pinsam och berättar lite allt möjligt om hennes sexliv för grabbarna.. Mjo, dom ville nog göra det tuttan ;) kanske dags o lägga spriten på hyllan ett tag nu? :p haha.

Vid 2 tiden, åkte grabbarna hem och gå gick jag in o sov.. sheise så trött jag var asså.. mannar! :p

förresten, när Tess bråttade ner mig framför grabbarna så tog hon isönder mitt pärlhalsband som Robin gett mig...... du är ju inte en stor favorit hos honom nu kan jag säga dig systeryster :p

Och idag, har jag inte gjort så mycket .. mest tagit de lugnt, passat mina systerbarn lite o så.

och vid 5 tiden, tog jag bussen till Robin .. och där e jag nu.. hos min äääälskling :)

För idag har vi ju varit tillsammans i 3 månader, hihi.
och jag kan helt klart säga att detta har varit dom finaste månaderna jag någonsin varit med om.
du är så mycket för mig, att jag inte ens förstår det själv.. & jag älskar dig, idag imorgon och förevigt. <3

men nu ska jag iallafall gå och mysa med min Robin. ha det bra! pusspuss.

tess&jag.Jimmy.Micke.Pernilla&Robin.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha... Va Tess lite pinsam eller??? Berätta gärna detaljer... hihi...
Puss på dig gumman!!!!

2007-02-11 @ 19:05:12
Postat av: Pernilla

mm, liiiiite. :p satt och berätta om hennes sexliv, vart hon gillade o få den o inte få den.. bad grabbarna göra mat åt henne osv.. :p behöver jag säga mer? skjut mig... 2 gånger!! Hur e det annars med dig snäckan? Hört vad som hände med Christoffer igår? Puss!

Postat av: caroliin

det värsta e ju nästan att hon skulle laga det...genom att trä på pärlorna på en FISKELINA.....hallå!....nej...Tess...bli vuxen föööörrrfan :P

2007-02-11 @ 21:05:46
URL: http://carolinisen.blogg.se
Postat av: Pernilla

hahahaha, skjut mig!! :p

2007-02-11 @ 22:58:58
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: TESS

assååå mina damer.... nu behöver ni ju inte göra saken värre än vad den är!
för det första så pratade vi rent allmänt om sex inget annat.
för det andra så tog jag inte sönder halsbandet, det gick antagligen sönder när jag o nilla brottades o ingen av oss vet hur, men jooo det går utmärkt o laga med fiskelina carolin!
o för det tredje så, om jag nu vill dricka med en vän, vilket jag gör extreeemt sällan om man jämnför med er andra så tycker jag att jag ska få lov o göra det utan att få predan om det sedan.
såå puss på er me. o go natt.

2007-02-11 @ 23:32:08
URL: http://smultrontess.blogg.se
Postat av: Glenn

OJOJ.. tess ta det nu lungt, tänk på hjärtat.

Mån tror ni har det roligt nu va hahahaha!!! Måste säga att det var väldigt bra ide med fiskelina;):P:P

Ajaa det var säkert inte alls så farligt. eller hur Tess haha!!!

2007-02-12 @ 08:12:47
Postat av: Pernilla

AJ!!! ja syster, lyssna nu på glenn... tänk på hjärtat :) man vet inte vilka sjukdomar som väntar en när man e 30+..... =/ puss.

2007-02-12 @ 08:21:38
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: TESS

tack glenn, jag gillar fiskelinor, allt funkar med dem.
o nä det var faktiskt inte så farligt, men du förstår Glenn, det är såhär,
flickorna måste ta varenda chans de hittar för att mobba mig för nåt jag gör, för det är så oerhört sällan jag gör nåt fel. :P :D

2007-02-12 @ 08:34:14
URL: http://smultrontess.blogg.se
Postat av: Glenn

Förstod att det var något sånt som låg bakom det hela hahaha!!!

2007-02-12 @ 11:04:47
Postat av: Johan

Fika på Nesta istället för EH!

2007-02-13 @ 21:13:07
URL: http://mrmadhawk.blogg.se
Postat av: Pernilla

Tack Johan, får väl ta och testa det någongång. :)

2007-02-14 @ 14:19:06
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Johan

Du kommer inte bli besviken.
EHs kaffe smakar skit om man jämför alltså!
Plus att Nesta är mer inne ;)

2007-02-14 @ 16:41:56
URL: http://mrmadhawk.blogg.se
Postat av: Pernilla

hehe, okejdå.. Nesta nästa då :D

2007-02-15 @ 07:30:09
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback