Yes..

Tjabba! :D

Idag började dagen med att jag tog de allmänt lugnt.. :)

Sen kom sandra hit.. så tog vi de lugnt o så, passade linus ett tag. :)
och efter ett tag tog vi busse in till stan.. ellerja, vi stod o vänta i nästan en HALVtimme tills bussen kom.. helt sjukt :O

sen när den väl kom så var den ju proppad :p iisch!

åkte iaf in till stan, sen när vi hoppa på bussen som skulle gått mot mobilia så säger dom på bussen att den inte gjorde det tydligen.. bah! lagom irriterade :p så vi fic typ gå en bit.. från heleneholm, menja :D Bra att promenixa lite också ju! :D

Så gick vi en runda på mobilia.. sen käka vi o så.
Dömde lite fula personer som verkligen inte borde finnas, menja :D

Gick in en runda och hälsade på Tove också som jobbade.
Duktig som sören ju! :D (L)

Sen gick jag in och handladeen kofta också, 98:-, jatack! :D

Stack hemåt vid 8 tiden.. lagom trött i mina ben :p
och sen dess har jag inte gjort vidare mycket.. slöat mest. ^^

pratade lite med mamms och så innan också. :)
skönt att alla julklappar är handlade nu. ^^ hihi.

Imorgon blir det jobb. 07.30 - 16.00
sen myspys med Rebecca under kvällen o så.. Idolfinal o allt ju! :D

Aja, nu ska jag sussa.. eller prata klart med Johan först, hihi :)

gonatt! & tjejer, ni är dom bästa.. fan vad jag älskar er! ♥

/ Lillanilla

image206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback