en vit helg är nu avklarad!

hellu! :D

I veckan gjorde man massor. :D
shoppade ihjäl mig, umgicks med jimmy, julklappshopiing med caroline & julklappsshopping med sandra sen mys med grabbarna :D

& helgen har varit vit. :D jag är faktiskt rätt duktig ^^

I fredags tillbringade jag kvällen hemma hos syster. såg hockeyn och sen Idol. :)
myspys!

sen igår så vart jag och julshoppa med mamms under dagen sen kom jimmy hit. :)
så såg vi faddergalen & OLAAA! <3 sen såg vi en film.. Chuck and Larry tror jag den hette.. sjukt ball :D

Sen åkte jimmy hem vid 3 tiden inatt och sen däcka jag typ dirr. :p hihi.

Idag vaknade jag upp vid 1 tiden.. najs o sova ut :D höhö.
Under dagen har jag inte gjort så mycket, tagit de lugnt mest.

Glenn kom förbi en stund förut och hälsade på dock :D
Ellerja, han var på jobb huset brevid mig faktiskt, ^^ men hursomhelst, kul o se dig igen babe! :)
och glöm nu inte att du ska bjuda mig på lunch snart... :D

& nu ska jag snart käka kinamat med familjen och sen komm grabbarna + jimmys fjälla hit :D

I veckan då, blir väl en del julklappshopping känner jag.. sen får vi se :)

Nu ska jag iaf kila, ha det braaaoo.         & ja, du vet själv.. hihi. :)

/ Lillanilla.

image205


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback