malmöfestivalen..

Hej! :D

Nu har Malmöfestivalen satt igång.. fan va gött! :D

Igår höll jag på o städa mitt rum hela dagen och sedan på kvällen stack jag först hem till Mattias :)
Drack lite där med honom, micke och jonas :)

Vid 9 tiden började vi gå upp mot danbanan.. fett ball :p micke drog med mig in på dansgolvet.. haha, fast där var myyycket folk dock :p

Sedan flummande vi runt bara.. träffade klågerups tjejerna :D helt underbara människor asså! <3

sen träffa man nina o comp, också :p Jens, du är bara för mycket ibland :D hittar fan inte ens i malmöcity :p hahah!
och emil, du borde kaaaanske ta de lite lugnt med drickandet.. SÅ DU MINNS VAD DU SÄGER! :p jävla fjant!

Tog bussen hem vid 1 tiden.. då var man ganska slut.. & mina fötter.. MY GOD vad ont jag har idag :( bah!

Idag ska jag bara ta de lugnt typ.. & ikväll ska jag in till festivalen igen :) och se Mååååns!! :D

men nu ska jag bege mig.. ha en härlig lördag! :D pusspuss. & jag älskar dig Robin mest i världen! <3

image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback