kaaaos.

Tjopp! :)

Blev en hel del kaos igår kan man säga.. men nu är de löst.. så det är jätteskönt! :)

Det som sker nu är väl ungefär samma som förra veckan.. jobb o jobb ungefär.. inget kul direkt! :p

Robin Malmqvist!
Vart ska jag börja? Du är min prins på den vita hästen!
Jag älskar dig så otroligt mycket, jag förstår inte ens det själv.
Aldrig har jag kännt såhär för någon.. jag trodde inte ens att det var möjligt att känna såhär för någon annan människa.
Du ahr visat min vad äkta kärlek innebär och det kommer jag vara dig evigt tacksam för!
Alla förhållande har sina uppgångar och motgångar.. många genomgår tuffa perioder.. likanade en sådan vi har gått igenom nu.
Jag kan inte förklara för dig hur glad jag är att vi bestämt oss för detta nu, du anar inte! :)
Jag älskar dig merän mitt eget liv och det finns inga gränser för vad jag hade kunnat göra för dig.
Du e mitt liv, här och nu, imorgon och föralltid.
11 November 2006 <3

Glöm aldrig... Always and Forever! Det är du&jag mot världen älskling, oavsett vad! <3

Nu ska jag gå och göra något vettigt.. typ, måste åka in till stan o fixa lite saker! hööörs. PUSSHEJ!

& tack alla för igår, tack för alla samtal och sms! ni är underbara. :)

image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback