helgen i löddeköpinge ^^

tjenare! :)

Helgen har jag tillbringat i löddeköpinge hos min kära älskling! :)

Under fredagen umgicks jag med pasta.. alltid lika trevligt! :)
hoppas det gick bra idag gumman.. & hoppas verkligen att du hann! :D haha. <3

Under lördagen var det mest full rulle.. var o fixade lite saker inför lägenheten osv.. :)
sen på kvällen käkade jag&robin goood mat. och såg på film senare! :) riktigt mysigt. Tack älskling! <3

Tvättade även åt robin idag.. & gud vad alla lär bli chockade men jag kunde faktiskt! ;) SÅDSÅ!

& idag.. började robin jobba tidigt så jag var bara i lägenheten hela dagen.. fram tills 5 då pappa kom o hämta mig :) hihi.

Sen har jag inte gjort allt för mycket sen dess.. suttit o pratat med en massa angående khaled..

jag kan fortfarande inte fatta att du e borta.. det e helt sinnesjukt! hur fan kunde hända? & varför?
Varför just dig av alla onda människor som vandrar på denna jord ?! jag fattar ingenting just nu......

Men jag vet att jag aldrig kommer glömma dig.. men jag vet att du har de bra nu!
För nu är du lycklig.. nu slipper du alla problem som du hamnat i under de senaste året..

Vila i frid gubben. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!


Nu ska jag ner o äta middag med familjen iallafall.. kräftooor. MUMS! :)
sen ikväll kommer grabbarna hit. ska ut och promenixa :)

men ha en skön söndag och ta vara på dina nära & kära! pusshej. & jag älskar robin mest i världen! <3

image135

jag saaaknar dig caroline.. ses vi i veckan ellor? looooove. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback