halsont

Tja :)

Igår så var jag i stan med syrran en stund på dagen.. :) handlade födelsedagspresent till robin och en annan tröja till mig. :) & sjääävklart ett par skor till. MY GOD!

7 skor på en vecka.. jag tror de har gått till överstyr nu? :$ skjut mig. haha!

Sen vid 6 när jag kommer hem så käkade jag med tess&linus. piiizza <3 gutt.
sen så hjälpte jag henne med hennes nya grajjor hon köpte från ikea igår!

Och senare på kvällen kom hennes kompis dit o sen färgade tess håret på mig. som faktiskt blev skitbra! :D
jag är jättenöjd! ^^ nu är jag svarthårig.. and it feels gooooood :D höhö.

Idag har jag passat linus.. medans tess varit en runda på ikea igen :p
och ska jag snart bege mig till lödde.. ska jobba ikväll :) sen sova hos min baby. <3

ROBIN MALMQVIST & PERNILLA LUNDBERG.
EN HELT OSLAGBAR KOMBINATION! <3

Jag älskar dig merän något annat på denna jord älskling, glöm aldrig det!

nu ska jag bege mig.. btw, tack grabbar för ni kom o underhöll mig igår/inatt. :D ni är bäst! PUSSSS!

image134

Kommentarer
Postat av: pernilla

och jag glömde skriva att jag har extreemt ont i min hals idag :( BLÄÄÄ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback