..

heej!

Ja, jag vet att det e lite dåligt med bloggandet nu förtiden men vafan! :p
jag är mest på bilddagboken.se numera ^^

Menmen, under förra veckan gjorde jag en massa.. umgicks med caroline, shoppade, jobbade m.m

i torsdags åkte jag hem till robin sedan har jag varit där hela helgen! :)
fikade med pasta i lördags o handlade lite kläder också. ^^ sedan var vi på 20-årsfest i lördags med. :) trevligt.

& i söndags kom mamma till lödde och sen var vi på centan hela dagen.. fyndade lite inne på PC som ska stängas!
handlade en maaaassa fint. :) Sjukt nöjd!

Sen på kvällen kom grabbarna och umgicks med mig medans robin jobbade. ^^ myys.

& igår var jag på centan o träffade Rebecca :) handlade 2 skärp och sedan gick vi och käkade.
sjukt trevligt snäckan, får vi göra om snart igen! :)

Efter det stack jag hem till lägenheten och då hade Robin redan kommit hem från jobb. Underbart! :D

Så jag tillbringade resten av dagen tillsammans med honom :)
låg o myste framför tvn osv sen gick vi ner o käkade pizza. :D

Tack för du är den du är.. För mig är du helt&hållet perfekt!
Jag älskar dig merän något annat på denna jord baby!

& idag har jag inte gjort speciellt mycket.. åkte hem till Oxie & fikade med tess&linus idag..
och imorgon ska vi till ikea! :D Great! ^^

Sen på torsdag ska jag jobba.. men det ska bli kul, som vanligt! :)

Till helgen då.. på fredag ska vi hitta på något med våra favoriter.. Caroline&Jacob! :)
sedan på lördag fyller svåger år, grattis! :)

Allt börjar komma iordning nu känns de som.. och ni anar inte hur skönt det känns!
Det är nog ett fåtal personer som vet vad jag pratar om just nu.. men dom som känner mig vet precis vad jag menar.

men nu ska jag gå och hitta på nått annat. Ha en skön kväll! :) PUUUSSS.

om jag är seg här inne.. så besök mig på bilddagboken istället ^^
http://lillanilla.bilddagboken.se


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback