valborg idag..

hallå! :D

I fredags så åkte jag&robin och bowlade med malin och rickard. Det var kul :)
Vann typ 1 gång. haha! men ändå, vinst är alltid jääs. ^^

Efter det, åkte vi och handla sedan åkte vi hem och grillade flintastek! Sjukt gott!
Och efter det började vi packa osv, gjorde vid oss och sedan lite över 2 tog jag, robin och malin bussen in till stan för att ställa oss i kön till Idol :D

Träffade ett par sjukt härliga tjejer i kön.. sanna, glömde ju ta din msn eller så.. VAFAN :(

& sen träffade jag björn i kön också.. 100 år sen ju.. men jättekul att träffa dig igen babe! :) hihi.

Stod i den jäkla kön i 9 timmar.. fyfan! först vart det sjukt kallt på natten och sedan på morgonen innan vi blev insläppta vart det sjukt varmt.. ah, vart lite panik där ett tag! :p hihi.

Men när vi väl var inne.. så var det en del väntan där med.. :p men det hör väl till eller nått.. haha!

Gick iallafall in och sjöng.. gick dock inte vidare =/ men fick sjukt bra kritik, så jag är helt klart nöjd! :)

& i lördagskväll kom en del folk hit.. b.la grabbarna osv :) det var nice.
bortsett ifrån bråken så hade jag en sjukt härlig kväll.. & johan, inte visste jag att du kunde kicka en deepthrough?
hahaha! :D Sjukt ball iallafall.

Igår vaknade jag vid 10 tiden .. gjorde vid mig snabbt som fan och sedan gick jag, malin och rickard ner till tågstationen för att ta tåget in mot stan.. skulle ju över till danmark över dagen och åka in till tivolit! :)

Dagen var helt ok.. kul att vara på tivoli igen.. sjukt längesen! :D hehe. Tack för allt syster! <3

Var hemma ungefär vid halv 9 tiden igen.. sjukt trött.
Gick in till Tess, och kollade på Wallander med resten av gänget.. det var niiice. :)
Träffade ju Nicklas aka min bro som också var där! & det är alltid lika niiice. hihi!

& idag vaknade jag utav att min pojkvän kommer till frukost på sängen till mig.. kan det bli bättre? Hm nej ^^
Käkade o så iallafall, sen slappade vi isönder tills 1 eller nått.. och sedan åkte jag, robin, tess&barnen och nicklas till Ikea för att käka och kolla lite.

Käkade köttbullarmenyn idag.. KLOCKREN! :D sjukligt alltså! :p höhö.

Åkte hem vid 5 tiden eller nått.. lagom slitna.
Sen nu har jag precis vilat en stund och grabbarna kommer snart hit så ska vi grilla o lite sånt myspys :) hihi.

Pratade med pappa idag... ååh, saknar er!! <3

Imorgon ska jag jubba.. 06.00 - 15.00 lite drygt men vafan.. det ordnar sig, som alltid. ^^

Nu ska jag ner och hjälpa robin med grillen lite.. för snart kommer grabbarna så ska vi grilla o lite sånt :) Pooss.

image50image45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback