Tungt, riktigt tungt..

tjenare!

Blivit extremt dålig med bloggen nu känner jag.. illa :p menmen.

Senaste tiden då... har gjort lite allt möhjligt faktskt :p Börjat jobba osv.

Åkte till Lekand i lördagsnatt md Supporterklubben för att se Redhawks möta Leksand.
Kan väl säga att matchen gick rent åt helvete... precis som den gjorde hemma mot Löven i Fredags också.

Så jävla soligt... jag förstår inte hur man kan spela så uruselt?
Vad fan hände med Malmö Redhawks som inlädde kvalserien bäst av alla?!  usch......

Hemresan var minst sagt tung.... mycket tårar....
Farväl Elitseren och Hej till Allsvenskan... FYFAAAAAN! :(

Jag kan inte beskriva känslan.... hur ska man kunna få tillbaka stiget om inga spelare bryr sig?!
Ordningsvakter, ledare och spelare.. VAFAN har ni gjort med vår förening?!  - KLOCKREN!!!

Calle... se till o kom hem till Malmö nästa säsong och fixa detta!!

Jobbade igår o så.. ska även jobba ikväll. :) & Robin ska göra mig sällskap. <3

Har precis varit nere hos frisören och pratat lite hur jag vill ha mitt hår på Robins bal de18/5 :)
& fybubblan vad fint det kommer bli! :D & sedan med min fina klänning. :)

I veckan händer inte så värst mycket., ska jobba mest! sedan umgås med Robin o så med, såklart. :)

men nu ska jag iväg och göra något vettigt. ha en underbar dag! puss.

& lite bilder ifrån resan..... :D

image28
image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback