Soliga dag..

tjenahopp allihop. :D

Idag började dagen med att jag vaknade och hade ingen röst överhuvdtaget.. fifan.
trodde typ jag var död när jag vakna eller nått.. haha! :p

Gick ner och käkade frulle o så. VI GILLAR TOAST! :D hihi.
Speciellt " Nillas speciella " ^^ höhö.

Vid halv 4 tiden, tog jag bussen in till b&w med mamma.. skulle in och käka glass men jag åkte vidare till södervärn istället och tog bussen direkt till robin.. :p Förlåt mamms. hihi!

Umgicks med svärmor en stund när jag kom hit.. Robin vart ju på körskolan :p
Se till o få körkortet nu så du kan hämta mig lite varstans.. höhö! :D haha, skoja babe! <3

Sedan kom Robin hem, och efter ett tag kom även Agim hem.. & därefter käkade vi mat.
Riktigt gott var de.. för vi gillar ju sallad med vinäger... muuumms!! :D

& nu ikväll har vi legat och degat framför tvn.. sett Efterlyst o lite sånt.
Micke&My kom även in och sa hej en stund.. alltid lika trevligt att se dig Svåger :p

Nu sitter jag här.. medans Robin ser på Law and Order.
Jag som trodde vi skulle spela monopol? meen, i guess not =/

Grabbar... hörde att kvällen inte blev så jättelyckad igår.. haha!
man kan väl bara älska er.. majgad! :D

Imorgon då.. var ju lite halvtplanerat att grabbarna skulle komma till mig och checka film.. men ack nej, några ska iväg på påskmiddag och skit och några ska på nått annat.. man blir så ledsen :(

Så nuuu, ska jag väl följa med mamma&pappa till min faster på påskmiddag.. imed alla andra ska det så :p haha.

men nu ska jag iallafall snart gå och nanna.. sedan till mobilia med mamma imorgon :) myys.

ha det underbart allihopa. & glad påsk på er. hihi! ta hand om era nära&kära. POOOSS.

pernilla&robintess&jag.Jimmy.Micke.micke ägde mig i duellen igår.. sorligt :( blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback