Rain..

heejsaan. :)

Idag började dagen med att jag vakna typ halvt. :p sa hejdå till Robin som skulle sticka och jobba sedan somnade jag om igen. :p

Först vaknade jag kl 6 imorse och låg vaken till klockan 7.. kunde inte somna om! lide sjukt :s
varit så nu i 3 dagar ungefär.. hm.

Gick iallafall upp vid 11, käkade lite frulle sedan la jag mig framför tvn ett tag.. :p

Sedan fick jag ett ryck! .. kände att det var dags att rensa garderoben lite.. för herrejävlar vad mycket skit där va? :S
så nu är min garderob helt tom... känns det som  iallafall. :p Dags för en shoppingrunda efter löning grabbar? :D

Så det har varit min dag ungefär.. & jag är faktiskt stolt över mig själv! :D

Gårdagen då...
Påskafton firades hemma hos Tess tillsammans med Robin, Malin, Rickard och Stoffe :) & Linus då.
För dom stora barnen var ju hos deras far. Vi hade det mysigt, såg fotbollen och åt och drack gott. :)

Slutade rätt tidigt för alla vart ju lite slitna. :p hihi.

Ikväll ska vi käka påskmiddag med mamma&pappa.. Robin kom precis hit hörde jag. :)

Ska jobba imorgon.. börjar 06.00 & fyfan säger jag bara.. skjut mig. ajja, jag kommer väl klara av det som allting annat. ;)

men nu ska jag kila vidare iallafall. ha en skön söndag mina vänner. pooss!

image34
image35

Kommentarer
Postat av: Stoffe

jag var uppe längst!

2007-04-08 @ 23:17:50
Postat av: TESS

visst är han bara det sötaste som finns!!!!!

ja o då menade jag såklart inte stoffepoff.

2007-04-09 @ 00:13:09
Postat av: Nilla

haha, ja visst var du uppe längt stoffe.. :p

Postat av: Stoffe

1. Jag är visst sötaste som finns.
2. Ja jag sa ju det att jag var uppe längst, till skillnad från vissa andra som bara däckar vid 20-tiden , Va handlar det om liksom!:P

2007-04-10 @ 08:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback