Påsk..

hejhej :)

Idag började dagen med att jag vaknade upp vid 9 tiden .. satte mig vid datorn medans Robbe sov vidare :p
Sen vid 10 tiden väckte jag honom, höhö! :D Jag var väl inte hans största favorit då kan jag säga. :p

Sedan gick vi upp och käkade frulle o så.. Robin tog isönder halva min ryggrad typ.. :p
& FÖRRESEN, igår rev Robin hål på mitt öra.. hur jävla sjukt är det? & det bara spruta blod i typ 10 min... över äckligt =/

Så han har alltså hunnit skada mig 2 gånger på mindre än 2 dygn.. bra där! ^^ haha. :)

Vid 11 tiden tog jag bussen in till stan, där mamma hämtade mig :) sedan körde vi till Mobilia.
Gick där ett tag, köpte glitterspraj till håret bara.. hittade inget annat roligt. :( segt.

Ikväll ska vi hem till min faster på påskmiddag.. blir säkert hur trevligt som helst! :)
& sen imorgon är jag&robbe " hembjuda " till tess och stoffe :D haha, " tess&stoffe " gulligt :p
men iaf, vi är hembjuda dit på middag.. sedan ska vi se fotbollen också.. niice.

men nu ska jag ner och ta något och käka känner jag. Glad påsk på er allihopa! pooss. & grabbar, loooove you <3

image33 
POOOOSETIME! ;)

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Moget att jag däckar vid åttatiden och vaknar tretton timmar senare:O

2007-04-08 @ 09:19:21
Postat av: Nilla

haha, inte speciellt stoffe.. & på påskafton... dåligt!! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback