helgen..

thallååå! :D

I torsdags tog jag det lugnt hela dagen typ.. & på kvällen kom grabbarna hit.

Vi latade oss som vanligt och var allmänt störda.. men det blir man lätt när man umgås med dem så :D ^^

Blev en jävla massa kladdande i min garderob.. hm, jimmy? känner du dig lite skyldig kanske?
och sedan blev det " spritt-stress " - hm? johan, du förlora. THAT'S IT! Det e bara du som inte vågar spela dem riktiga reglerna utan hittar på egna ;) fjant.

Sedan åkte vi till donkan och käka glass, mumsigt! & johan, varsegood för glassen.. bjuder jag på imed du är en sån dålig förlorare ;) hihi.

lyckades få 3 autografer på tuttarna också... hm, tack grabbar! :p sinnes.

Och igår, började dagen med att jag tog de allmänt lugnt heela dagen.

Vid 2 tiden kom robin hit, sedan passade vi linus ett tag o så.

& vid 5 tiden, tog vi bussen in till stan .. hämtade pengar och sedan åkte vi taxi till bjärred & hem till svärfar. :)

Vart ju dags för grilltajm där hemma med Micke, My, Anton, Vendela och självklart Svärfar med. :p
Blev en lyckad kväll, rätt lugn. Höll mig dock borta från hans vin..... för vi alla vet ju hur jag blev efter vi var där sist... bortamatchen mot rögle.... minns ni hur synd det var om mig då tjejer? :) hihi.

Men iallafall, kvällen blev lyckad.. mycket god mat och efterätt :) Sedan såg vi Svärfars film ifrån hans 50-års fest..
treeevligt. :)

Vid halv 11 eller nått körde vi hem. Lite trötta o så, såja :)

& idag vaknade jag vid halv 9... svåger, du som påstår att man går ner i vikt om man går upp senare än kl 8... hm, då har jag alltså gått UPP i vikt nu för jag gick upp en halvtimme försent? haha, extreeeemt löjligt så det knappt e sant!! :p

Åkte hem lite över 11, sedan hämtade mamma mig på södervärn.. underbar som hon är! :) PUSS.

& sedan har jag tillbringat dagen ute på gården med mina kära systerbarn.. myyysigt.
för vi bara äääälskar detta vädret ellerhur folket? :D hihi.

Ikväll blir det bowling med grabbara, robin, andy och caroline. Blir säkert trevligt det med. :)
Jag lär ju vinna.... som vanligt. hehe ;)

men ha en skön lördag, och ta vara på era nära och kära mina vänner. För det gör jag! pusspuss.

image37
Jimmy.
image38
image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback