helg.

tjena. :)

Skrev inte igår.. städade lite av mitt hus igår.. överaskning till mamma&pappa ju.. hihi!

Sedan kom Robin hit igår så såg vi Borat o så. Så jäkla ball :p

Idag vaknade jag vid 9 tiden .. gick upp och började städa igen.. jag har typ slagit huvudet eller nått? :p
städade iallafall klart huset idag och sen i veckan ska jag ta itu med att göra vid baksidan ^^ hihi.

Mamma&pappa lär bli glaaada på mig! :D höhö.

Ikväll ska jag&robbe bowla med malin&rickard.. nice.
sedan hem o grilla och göra vid mig för sen vid 2 inatt ska vi åka in och börja köa tills Idol som börjar imorgonbitti :D

Hoppas verkligen jag går vidare, hade vatt så obeskrivligt!! :)
Håll tummarna för mig imorgon iallafall. ^^

& imorgonkväll smäller det, på alla hörn kan jag säga! Jag giiiiiiillar det!! :D

Ringde nina igår med.. åh, underbaring! :)
Helt sjukt vad saker&ting kan bli bra nu.. ellerhur. 4, vår saga tar aldrig slut. ellerhur hjärtat! :D

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig iordning.
men ha en skön fredag, för det ska jag ha! :D

grabbar, lyckat ill ikväll.. & jimmy, HÅLL DIG I SKINET NU FÖRFAN! 30.................... poooss! :D

image53

Kommentarer
Postat av: TESS

hehe jasså ska ni grilla...
men... ni har ingen grill juu,
är du säker på att ni får låna min? :P

2007-04-27 @ 13:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback