5 månader.

hejhej.

Igår började dagen med att jag vaknade vid 9 tiden.. utav att Robbe gick upp. :p
så vi gick upp tillsammans och käkade frulle med svärmor.

Efter en stund åkte Robbe till körskolan. & jag låg och latade mig i sängen. höhö!

Vid 12 tiden kom Robbe hem iallafall, sen promenerade jag, robbe och svärmor ner till Center Syd.
Tillbringade ungefär hela våran dag där kan man säga.

Robbe köpte en jääääkla massa fina saker.
Du kommer bli SÅ hiimla snygg på din student i den kostymen och slipsen och allt babe. :)

vid halv 5 stack robbe till tandläkaren och då stack vi hem med.
sen gjorde jag vid mig och grejor och sedan när robbe kom hem så duscha han osv sen lite över 6 tog vi bussen in till stan.

Käkade god mat på Mando.. så jävla nice asså!
& btw, jag tror jag har världens finaste pojkvän? Han e perfekt! <3

Efter vi käkat o så, gick vi bort mot filmstaden.. skulle ju se Alpha Dog.
Men vi var visst en hel timme förtidiga.. så vi gick och fika istället.

För er som inte provat cafelatten på filmstanden.. GÖR INTE DET!!
det var nog den äckligade cafelatten jag någonsin druckigt... uusch!.

Filmen var iallafall helt ok.. sjukt ball! :D haha. justin timberlake var en av huvudhållerna.. & han var ju inte liiite sjuk iallafall. :p

När filmen var slut kom svärmor och hämtade oss. :)
sen åkte vi hem till Lödde.

Sjukt sliiten var jag, somnade typ direkt. :p

& idag har jag inte gjort allt för mycket.. åkte hem ifrån robin vid 12 .. & sen har jag varit barnvakt till mina systerbarn sen klockan 3 fram tills nu.

men nu ska jag kila. ha en skön torsdag! pusspuss.

image36

Kommentarer
Postat av: caroliiin

hade han verkligen en huvudhåll?..inte en huvudroll kanske.....haha..shiiit den e nästan lika säker som powerdeep...haha skjut mig

2007-04-13 @ 16:36:48
Postat av: Tess

ha ha ha KLOCKREN Caroliiin!!
hahaha skjuuuut mig!!

2007-04-13 @ 19:31:31
Postat av: Nilla

ja men tyyyyst med er nu!! :p ni är muppar på era sätt också! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback