Dags att gå vidare.

Nu är det såhär mina kära vänner att jag beslutat mig för att gå vidare.
Gå vidare till den andra bloggen dvs.

Har bloggat här inne sedan 2006 så det är dags att gå vidare.

Nu under förmiddagen har jag suttit och läst massvis gamla inlägg, gamla minnen...
Det har varit break-ups, svett, skratt och tårar och massa mer.. ♥

Men en sak är säker, jag kommer INTE radera denna blogg för den är en del av mig.
Men jag kommer däremot fortsätta blogga på i vanlig ordning på
pernillalundberg.blogg.no
Så jag hoppas att ni följer med mig dit!?!? :D

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: tina

gick inte o komma till din nya blogg

2011-09-28 @ 09:13:22
Postat av: Pernilla

Glömde skriva in www.pernillalundberg.blogg.no

2011-09-28 @ 11:02:41
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback