Egentid

Hejsan.

Denna dagen har mer eller mindre bestått av massvis med egentid åt mig själv.
Jag sätter så stort pris på min egentid, det är så himla härligt!
Dont get me wrong, jag älskar Bernt och det finns inget mysigare än att umgås med honom. 
Men ibland behöver man bara lite ensamtid, att göra såna saker som man själv vill.

Så idag har jag b.la läst ut nästan en hel bok och kollat på massvis med brothers and sisters.

Nu ikväll har jag dock satt igång och tvättat och sådär.
Åker ju till Skåneland på fredag, wiho! :)
Ska bli himla mysigt att träffa alla vänner och familjen igen ♥

Just nu är Bernt iväg och tränar fotboll så jag ska alldeles strax hoppa in i duschen tror jag.

Imorgonbitti kommer Linnea hit, myspys! :)
Hoppas på fint väder så vi kan hitta på något skoj!

Annars så funderar jag på att kanske ha en frågestund typ imorgonkväll? :)
Någon som hade gillat det?


Men nu ska jag somsagt ta mig en dusch men ha en fortsatt fin kväll hörreni!


Bilden är från häromkvällen nær det åska och blixtra SJUKT mycket!! :p

Kommentarer
Postat av: malle

fin bild hihi gärna frågestund :)

2011-06-14 @ 21:48:49
Postat av: jennifer

hehe ja det tycker jag också att man ska ha. Men dær var någon som reagerat lite på att jag kanske skulle æta mer istællet før att gå ner i vikt.. hmm.. men på just den bilden så ser jag extremt mager ut men ja.. dær av det jag skrev i bloggen :)

Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-15 @ 05:56:14
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hehe jag förstår Jennifer :)

2011-06-15 @ 08:31:13
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback