Min dag.

Hejsan!

Sådärja, nu har jag suttit i ett flertal timmar och kollat på nyheterna ang Norge..
Jag är fortfarande lika chockad som jag var när Bernt först berätta för mig i eftermiddags.
Detta är ju helt sjukt, det känns sjukt overkligt och det känns som det inte hänt..
Och absolut inte att det har hänt så pass nära... ja herregud!
Skickar en tanke till alla inblandade! ♥

Nu till lite roligare nyheter..

Idag har jag tillbringat hela min dag tillsammans med min fina Mamma ♥ på Burlöv Center.
Och ja, det har blivit en hel del shopping.. herregud! :)

För min del blev det;
Två par nya jeans, ett par svarta och ett par beiga.
Ett par blingbling örhänge.
Ett par vanliga vardagsskor.
Ett fint sommarlinne ( i tron på att sommaren kommer tillbaka!!! )
Ett par superfina chinos till min man.
Lite nya underkläder.
Lite hudsaker.

Jag är fullkommligt nöjd iallafall :D

Vid 6 tiden begav vi oss hemåt efter fem timmars shopping, haha! :p

Stannade till på Jägersro och fick handlat vin och cider tills imorgon då jag ska på inflyttningsfest!

& nu ikväll har jag bara käkat en väldigt god middag tillsammans med min Mamma och somsagt följt med på nyheterna mer eller min hela kvällen.

Men nu är klockan så pass mycket att jag måste hoppa i säng!

Men vi hörs av imorgon mina vänner, hoppas även ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback