en ny vecka är kommen.

Hejsan!

I söndags var somsagt Marlene & Robin här på middag :D Och det var såå himla mysigt!
Fick även en SUPERFIN bilde som Marlene hade gjort, hon är såå flink! Bild kommer nedan.
Jag tycker ni får gå in och kolla på hennes fina blogg:
www.mlis.blogg.no

Hur sm helst, Vi åt och drack gott, spelade spel och skratta en massa ♥
Tusen tack för en superfin kväll :)



& igår ( måndag ) så var även jag ledig så jag och Bernt ville göra något, vad visste vi dock inte! :p
Så det slutade med att vi gick ner till brygga och satte oss på Pizzanini och åt lunch.
Vi satt där i någon timme, pratade en massa och bara mös i solen. ♥
Pratade även med min gamla chef och antagligen börjar jag jobba där till hösten igen! :)

Sedan gick vi vidare och det hela slutade med att vi gick en promenad på ca tre timmar, hehe!
Ut på tur, aldrig sur - som Bernt brukar säga :)

Därefter gick vi och handlade biljetter till FFK som vi såg igårkväll! :)
Och igår köpte även min man en ffk dräkt till mig, blev suuuuperglad!! :D
Så nu är man en riktig supporter, hehe! Bild på tröjan kommer nedan.
Nej men om jag ska vara ärlig så förut har ffk inte alls intresserat mig men nu så har jag börjat följa med både ffk och alla andra lag i serien och det är ju bara positivt att få umgås mer med Bernt. :)


 
Hann hem om, byta om och sedan stack vi ner till båthusteatern och tog vars en cider innan matchen börja. :)
Dessvärre blev det då förlust men nu är det sommaruppehåll och sen är det nya tag!
Vid halv tio tiden landa vi hemma i soffan, lagom tröttna men så nöjda med dagen.

Hade verkligen en av dom bättre dagarna tillsammans igår, en sån dag man kommer minnas förevigt!
Är så himla glad att jag har Bernt, han är allt för mig!
Jag älskar dig såå gutten min ♥

& idag vaknade jag runt halv nio tiden och stax efter nio kom Linnea!
Min söta lilla prinsessa.. sista veckan hon är här nu och det känns.... :(
Jag kommer sakna ihjäl mig ju!
Men AnneMarte ( mamman ) har lovat mig att jag ska få låna Linnea lite endå:D hehe!

Och nu sitter jag bara här himma, Linnea blev hämtad för en timme sen typ.

Skulle följt med Bernt för att fira svärfar som fyller år idag men jag har fått urinvägsinf. igen :(
Så det blir att ringa läkaren imorgon såvidare det inte blir bättre vilket jag tvivlar på.

Så nu ska jag snart göra mig lite äggröra och få något i magen.

Hoppas ni har haft en fin dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Malle

Den där urinv är inte rolig själv känner jag förvärkarna o räknar ner veckorna :. Går in i v 32 på fredag går fort ;)



Du har blivit jättesmal lillasyster så fin så. <3

2011-07-06 @ 08:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback