Bakisdag.

Tjingeling!

Igår hann jag inte med någon uppdatering så det ber jag om ursäkt för :)

Igår mötte jag först upp Johanna för att handla present till Jennifer & Dennis som vi senare skulle på inflyttningsfest hos.

Därefter åkte vi hem till Johanna, så hon fick packat lite kläder till kvällen och så.

Sedan åkte jag him, fixade med presenten som resulterade i en stor korg med sju små vinflaskor i :)
Ville själv behålla den, men det kunde jag självklart inte! :p haha.

Vid sju tiden, kom Johanna hit och hämtade upp mig och Carro och sedan körde hennes söta mamma oss till Svedala.

Vi tillbringa sedan hela kvällen och delar inpå natten där, och fyfan vad kul vi hade! :D
Massvis med skratt, dans och vin.. kunde inte blitt bättre!

Vid två tiden kände dock både jag och Johanna att vi fått nog så då delade vi en taxi him.

Jag hann knappt komma innanför dörren förrens jag däcka gott i sängen, haha!
Det måste varit den äckliga tequilashoten som Jennifer TVINGA på mig som slog till!! haha.. fyfan asså! :P

& idag, jaa.. jag kan väl säga att man mår som man förtjänar! :P Sjukt sliten med andra ord.

Så idag ska jag göra så lite som möjligt faktiskt.

Smell you later!



Bjussar på en bild från midsommarafton, lite sent men vafan! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback