Haft två jobbiga dagar...

Hejsan. 

Idag började dagen med att jag vaknade strax innan 8, fixade lite frukost och gjorde mig klar.

Vid 9 tiden gick jag till jobb, jobbade senvakt idag ( halv 10 - 17. ) 
Dock så hade jag inga barn kvar efter 15.45 så jag fick sluta en timme tidigare, SKÖNT! 

Blir jobb hela nästa vecka också, nice!
& på Måndag ska vi åka skridsko med 5åringarna, ska bli skoj! :D 

Börjar känna mig som mig själv igen nu.. har haft två väldigt jobbiga dagar nu.. :/
I Onsdags skulle min mormor fyllt år och därför gick tankarna åt henne hela dagen.
Saknar henne verkligen SÅ himla mycket.. ord kan inte beskriva det. ♥

& igår var den 4 år sedan min farmor gick bort och då gick tankarna åt henne. 
Saknaden är obeskrivlig och det gör verkligen ont att sakna henne, men jag vet att hon har det bra nu. ♥

Så iallafall, igår kom min älskling hem med en överraskning åt mig.. gissa om jag blev glad!?
I paketen var det ett par nya skor, GISSA OM JAG BLEV GLAD!? :D 
Dom skorna jag har önskat mig, ett par mörkbruna Sorelskor, bild på ett ex kommer nedan. 

Anyway, just nu sitter jag iallafall här och bara latar mig.. 
Har precis varit och handla mat inför helgen och ikväll blir det taccos, MUMS! 

Ska inte göra något ikväll, utan vi ska bara ha lite fredagsmys här hemma.. jag&min älskling. ♥

Idag är det 1 vecka tills vi flyttar och jag längtar så SJUUUKT mycket!!! :D 

Menmen... nu ska jag iallafall ta och spela lite wii, nörd som jag är.. lala! 



Kommentarer
Postat av: Malle

ok jag förstår grymt fina skor hehe. Jo det var två jobbiga dagar kan baar hålla med. Försökte klara ig på mormors dag utan tårar men på kvällen rann tårarna, Var i kyrkan igår o tände ljus. Man tror ju allt ska kännas bättre efter alla dessa år :(



saknaden är stor



ha en bra helg <3

2011-01-21 @ 20:22:56
Postat av: Mamma

Hm håller med dig Nilla. Dom var verkligen jättefina. Till o med så jag skulle vilja ha sådana.

2011-01-22 @ 17:09:14
Postat av: Pernilla

Ja visst e dom! Och varma e dom med kan du tro!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback