Fortfarande förkyld :(

Tjoho! 

Japp, är fortfarande bottenförkyld! :( Känns hemskt, usch!! 
Har dock ingen feber längre men förkyldningen vägrar ge med sig... 

Anyway, sjuka mig från jobb idag då jag hade feber senast inatt men sen har jag ju inte haft det på hela dagen så imorgon är det back to work för min del! :) 
Hoppas att mitt imunförsvar är på min sida så det inte blir värre när jag är bland alla barnen. 

Så idag har jag inte gjort så mycket, bara legat på soffan typ.. och ätit halstabletter och snytit mig. :p 

Menmen.. annars då, jag har faktiskt inte så mycket och berätta tråkigt nog! :( 

Ser bara fram emot flytten, ska bli sååå roligt! Vill flytta typ NU! menmen :) 

Somsagt, jobb resten av veckan och sen avslutar jag fredagkvällen med jentene här hemma med lite ostbricka och mys! :) 

& på lördag är det utflyttningsfest hos Nina, ska bli kul! :D
Bernt är dock borta hela helgen så jag blir ensam.. höhö. 

Men det är roliga saker som sker hela helgen så den lär förhoppningsvis gå snabbt!

Men nu ska jag göra vid min matlåda inför jobb imorgon och mysa med min pojkvän :) 

God natt folkens! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback