Mysonsdag.

Tjoho! 

Idag har jag haft Linnea hela dagen. 
Hon kom hit vid halv 9 tiden och blev hämtad halv 6 ikväll. 
Linneas mamma, Anne-Marte berätta før mig imorse att när hon sagt till Linnea att hon skulle hit idag hade hon fått de största leendet på sina läppar!
Oh, det gør mig såå himla glad! :) Trivs superbra med henne, min lilla ängel. 

Annars idag har vi haft en riktig mysonsdag! :)
Vi har varit ute och gått på tur, varit på lekplats och bara myst en massa. 

När Linnea blivit hämtad gjorde Bernt vid middag åt oss.
Spagetti och köttfärssås! :D MUMS! ( dock inte lika god som min systers, menmen...... ) 

Efter vi käkat så "råka" vi lägga oss och somna i två timmar(!) vafan! :p Riktigt illa. 

Så vi vaknade inte förrens halv 9, MEN dock lagom till sista perioden av Växjö-Rögle.
Och lagom till Barcas match skulle börja ;) 

Och det blev som man hade hoppats på, Rögle förlora o stannar kvar i allsvenskan! Muhah ;) 

Nu sitter vi här i soffan och zappar mellan fotbollen och paradise hotel. :) 

Men nu ska jag vara lite social igen med min boo! 


Kommentarer
Postat av: Tess

hihi tack tack.... hur populär var den komentaren.... ;)

2011-04-07 @ 07:52:36
Postat av: Pernilla

Inte så jättepoppis nej :p

Postat av: Yasmine

Hej

Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Kommentera namnet på låten och artisten i dagens låt inlägget :)



MVH LadyYasmine

2011-04-07 @ 16:48:57
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback