Härliga skärtorsdag.

Tjingeling!

Ja, idag har ledigheten börjat och visst e det underbart med sånt väder då!? :D

Jag och min pojkvän sov tills 11 typ, sen invigde vi tarassen med frukost. MUMS! :)

Därefter tog vi på oss och gick en tur runt mer eller mindre hela fredrikstad?!
Haha, nej men vi gick väl åtminstonde 8-9 km så det var riktigt skönt!

Stannade till och handlade en glass också, såklart! ;)

Nu har vi precis kommit hem och jag ska snart hoppa in i duschen!

Ikväll ska jag hem till Kristine på grillkväll med jentene! :)

Men nu ska jag iallafall bege mig! Ha en fortsatt underbar dag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Tess

det heter faktiskt TERASSEN ;-) hihi

2011-04-21 @ 18:31:39
Postat av: malle

haha så ska det låta Tess :)

2011-04-22 @ 12:06:35
Postat av: Pernilla

Vänta lite, har vi ännu en svensklärare här? host t host

Postat av: Tess

hahahaha!! to chey!!

(eller hur det stavas, vet du Tony?) :p

2011-04-24 @ 08:15:54
Postat av: malle

HAHA ge er det är inte Tony utan jag som läser bloggen haha var bara tvungen att kommentera efter att tess gjort det. Lol

2011-04-24 @ 11:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback