Nu är det helg!

Hejhej.
Nu är det Fredag och det innebär heeelg! :D 

Under veckan har jag bara jobbat och lite sånt, vardagsliv typ! 
Sen har jag även hunnit med en shoppingdag med Kathrine.. hehe, sånt kan behövas ibland! :) 

Och idag har jag varit på arbetsintervju på en förskola 8 minuter härifrån! :)
Chefen som jag prata med var sjukt positiv och skulle ringa tillbaka till mig på Måndag med en dag som jag kunde komma o provjobba! :D Såå härligt! Så håll nu alla tummarna kompisar! :D 

& nu har jag precis städat undan lite och sådär, ska snart börja på maud! :)
För ikväll kommer tjejerna hit!!! :D Fyfan vad jag längtar! Ska bli sååå mys att dom här!! <3 

& imorgon blir det utgång för hela tjocka slanten, DÅ ska vi slå klackarna i taket! :D WIHO! 

Sen på torsdag åker jag ner till Skåne och hem till sösta mi för att mysa lite! ♥
Sen på Fredag beger jag mig med hennes familj ner till våra föräldrar för att fira Mamma & Moa
Och på lööördagen är det dags för ÅRETS grej.. ( typ :D ) Malmö vs Rögle!!!! Är supertaggad!!!

menmen.. nu ska jag inte sitta här mer :) Ni har er en liten update iallafall! Vi höööres!

/ Lillanilla



Kommentarer
Postat av: TESS

mm ser fram emot några mysiga dagar kommande vecka.

taggad!?? jaaaadååå!!!

2010-10-02 @ 15:07:19
Postat av: pernilla

Det gör jag också, kan du tro! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback