Fotbollssöndag!

Hallåja! 

Idag är det Söndag och det är en riktig fotbollssöndag för vår del! :) 

Förra helgen när mina underbara föräldrar var på besök så bjöd vi först dem på middag på fredagskvällen. :) 
Sedan spela vi lite spel och drack lite vin, hur mysigt som helst! ♥

& på lördagen vaknade vi upp runt 9 tiden, sedan lagade vi oss en god frukost och gjorde oss redo för en dag på stan! 

Vi åkte först och inhandla lite fina tavlor och ljus, samt andra fina saker till lägenheten. :)
Därefter körde vi upp till stan och tog en fika, underbart!! Och därefter tog jag och mamma oss en shoppingrunda medans Bernt & pappa var iväg och kollade in fotbollsarenan samt ishallen! :) 

Några timmarna senare när vi kom hem så satte vi igång att sätta upp hyllor, byråar samt andra saker vi handlade in under helgens gång! :D Så nu är här fiiiint i lägenheten.. hihi! 

På lördagskvällen hade vi bokat bord på en supermysig resturang uppe i stan, typiskt vinkällarestil.. såå mysigt! 

Där satt vi i någon timme och både åt och drack gott.. och en godare ceasarsallad får man leta efter.. MUMMA!! :D 

Vi tog sedan en taxi hemåt och avsluta kvällen med ett glas vin och åter igen lite spel.. :) hehe! 

Helgen i sig var väldigt mysig och väldigt lugn.. men sånt behövs ibland! :) 
Tack till mina fina föräldrar för all hjälp med möbler osv! Ni är bäääst ♥

& under veckans gång har jag bara jobbat och åter jobbat! Men det är häärligt, trivs som tusan! :D 

Sen i tisdags träffa jag även jentene och såg grey's, som vanligt på tisdagskvällarna! :) 

Och denna helgen har även varit lugn, skönt att få vila ut sig inför nästa helg då jag ska spendera den i Malmö!! ;) 

I fredags hade jag och älsklingen en lugn hemmakväll, med massa film och sådär! Kan de bli mysigare!? Hm, nej! :)

Och igår, jobbade Bernt under dagen och då passade jag på att cykla en lång runda ut till Skeidar och handlade ytterliggare några tavlor.. hihi! :)

& senare vid 7 tiden kom Jonas & Eyrún och hämtade upp oss sedan körde vi vidare till Sarpsborg och bowlade! 
Efter en stund gjorde Simon, Martin, Stine, Junior och Elin oss sällskap! :) 
Det var en riktigt härlig lördag med mycket skratt.. hehe! 

Kvällen avslutade jag och Bernt i soffan och såg på en film som heter The Replacements och sen är verkligen sevärd! :)

Och nu är vi på söndag igen.. en fotbollssöndag somsagt, just nu sitter vi och har koll på vem som åker upp ytterliggare en div mellan Sarpsborg och Fredrikstad.. vilket ser jävligt illa ut för ffk! :( menmen.. 

Senare idag är det Malmö FF som gäller.. vem tar hem gulet? MFF eller HIF? ja, vem vet... hehe! 

menmen.. nu ska jag iallafall återgå till matchen här.. men en liten update fick det ju ändå bli! :) 

Vi höres imorgon, hoppas jag?! :) 

/ Lillanilla.

Gårdagens outfit btw!


Kommentarer
Postat av: TESS

se aldrig valhalla rising!!! det var det värsta jag sett!!!!!

2010-11-07 @ 15:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback