Bakis är väl kanske ett milt ord?

Hejsan. 

Idag är det Söndag och det var längesen jag mådde såhär dåligt.. fyför! 

Igår, kom först Johanna hit och käkade middag med mig samt fixa sig. 
Därefter hämta vi upp Petra och Caroline och stack vidare mot malmö arena. 

Matchen var ingen höjdare så den vill jag inte ens kommentera, faktiskt. 
Malmö måste bara lära sig att spela som ETT LAG för annars kommer det aldrig att hålla! 

Efter matchen stack jag hem till Ahlin med Johanna, Petra, Fredde och Caroline. :)
Blev några glas vin, trevliga vänner och härlig musik! 

Efter en stund anslöt även Patrik och Robin, trevligt trevligt. 

Väl hos Ahlin tappa vi väl alla suget på att dra ut så vid 2 tiden åkte jag hem med Johanna & Petra

Efter ett samtal med min babe så däcka jag.. och vakna sedan upp ett flertal gånger natten och kalva.. haha. 
Likaså ännu en gång under dagens lopp.. menmen! 

& idag har jag faktiskt bara legat i sängen och inte kunnat, velat eller orkat göra en skit.. fyfan! haha! :) 
Sen nu ikväll kom mamma och pappa äntligen hem från Spanien.. skönt att ha dom hemma igen. ♥

menja, ikväll blir det lugnt för mig, se lite film och ha lite egentid tillsammans med min familj känner jag :) 

Ha en fin söndag mina vänner!

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback