3:dje December.

Heej. 

Dag 3 - Mina föräldrar.

Idag ska det handla om mina föräldrar och jag hade kunnat sitta o skriva MYCKET men jag ska förstöka vara kort. :)

Varje person kan väl säga att man har dom bästa föräldrarna i världen, men jag har verkligen det! 

Dom har för de första lyckats hantera TRE töser och även lyckats vara gifta i 36 år.. det är galet!
Och eftersom jag är en lite sladdis så bör ju jag bara lättast? eller..? hehe.

Hur som helst, jag hade inte varit den personen jag är idag om det inte vore för min familj & mina föräldrar. 
Dom gör min vardag, dom tillför ljus och värme i min vardag och det är jag värdesätter väldigt högt! ♥

Mina föräldrar har lärt mig mycket genom åren, båda på sitt sätt och på sitt håll! 
Man kan väl säga att Mamma har stått för dom känsliga och jobbiga sakerna medans min Pappa stått för alla gånger jag behövt dra till mig mod och styrka, bl.a. 

Dom är verkligen bäst, somsagt! ♥

Men detta fick duga, take it or leave it.. månaden är långt! ;) 

Godnatt. 

/ Lillanilla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback